Wedstrijdinformatie 2012

Hmmm, da's jammer....:( :(

Dan zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn denk ik. Ik heb m'n F4C kist beschadigd op valkenburg en zal weinig tijd hebben om hem te fixen. Daarnaast concentreer ik me voornamelijk op F4G/ jetscale vanwege kwalificatie dit jaar en ben er wederom hardleers achter gekomen dat je voor goede resultaten niet twee klassen tegelijk moet trainen.....;)

Groetjes,
Gerald

He Gerald,

Idd jammer, maar we moesten het voor de zekerheid even verifiëren. Voor de F4G rest de wedstrijd op Deelen dus nog. Ja in twee klassen vliegen is heel moeilijk, het moet allemaal een plekje tussen de oren hebben. Pete McDermott heeft hetzelfde geprobeerd in Polen en scoorde uiteindelijk niet dat wat we van hem verwachtten.

Tot ziens,

Bert

WK Schaal 2012 Spanje

Hoi, hier een linkje naar de wereldkampioenschappen schaal die gehouden worden in spanje. Gisteren begonnen hoewel het officieuze F4G woensdag al de aftrap heefd gehad. Kunnen we onze nederlandse helden een beetje volgen! :D

Scale Wc 2012 ENGLISH

Hier Gerard, Bert en zijn vrouw Joke tijdens de officiele openings ceremonie:

3J5R0370%2520%2528Copiar%2529.JPG

:pvanaf hier ,heel veel succes,en vooral veel plezier in het warme spanje!!!!!!!!!!!!!!!;)

groet,Paul.

:Dze hebben het overigens helemaal niet slecht gedaan,hulde!!!!:worship:

Laatst bewerkt:
Hi scalefans,

De WK is weer achter de rug en we gaan weer verder met onze eigen wedstrijden. Van de WK kunnen jullie binnenkort weer een verslagje en natuurlijk foto's gaan zien.

Op verzoek van de organisatie in Genk wordt het volgende vermeld:

Uiteraard is de wedstrijd op het vliegveld in Genk, om een geheel nieuwe piste, daar kan het niet aan liggen. Een aantal mensen heeft zich al ingeschreven, maar ik hoop op meer!!!

Aanvang inschrijvingen: 09.00 uur
Aanvang wedstrijd: 10.00 uur
Pauze: 12.00 uur
Vervolg wedstrijd: 13.00 uur
Einde wedstrijd: 17.00 uur

Deelnemers moeten er dus op tijd zijn voor het inschrijven en het opbouwen van de modellen, zorg dat je op tijd bent!

Groeten,

Bert

Verslag WK F4C in Spanje

Hi Scalefans,

Even bijpraten over de gebeurtenissen van de WK schaalmodellen. Deze keer werden de wedstrijden F4C, F4H en F4G gehouden op het lokale vliegveld van Santa Cilia in de Spaanse Pyreneeën, maar dit was al wel bekend.
Het Nederlandse team kwam op vrijdag 3 augustus aan. Camper en Caravan geïnstalleerd en een oriëntatieronde over de accommodatie volgde. Het zag er goed uit, startbaan en tenten voor de vliegtuigen waren oké en het weer prima met 28 graden en zon. De hoogte van de locatie is ongeveer 700 meter boven de zee en daarbij de temperaturen opgeteld (later tot 40 graden!) moesten we met het vliegen daar ook rekeningen mee gaan houden.

Eerst de openingsceremonie:

SAM_3399.jpg

Die werd gehouden in een prachtig oud fort, dat nu nog steeds door militairen wordt gebruikt.

SAM_3436.jpg

Hier het Nederlands team nadat we onder begeleiding van een harmonieorkest waren opgelopen vanuit de catacomben van het fort.

Nadat ook de nodige mensen aan het woord waren geweest konden we nog kennismaken met de Spaanse folklore. Dansen, muziek, zang castagnetten en mooie kleding hebben we gezien en gehoord. Daarna een gezellig samenzijn onder het genot van een lokaal hapje en een drankje.

SAM_3457.jpg

Jong geleerd is oud gedaan.

De locatie:

SAM_3780.jpg

Deze vlaggen en die van de deelnemende landen hebben de gehele week gewapperd. Dat betekent ook dat er vrijwel altijd wind was, prettig bij die hete temperaturen.

SAM_3781.jpg

De tenten waarin de vliegtuigen werden opgesteld, keurige inrichting met hekken, elektriciteit en bewaking.

Wat er in de tenten zoal te zien was komt een volgende keer.

Wordt dus vervolgd.

Bert

Hi scalefans,

Voor de wedstrijd op Genk a.s. zondag heb ik wedstrijdformulieren ontvangen. Niet van iedereen heb ik een e-mailadres, dus als je nog niets in je mailbox hebt en je komt zondag naar Genk, stuur me dan even een PB-tje met je e-mailadres dan krijg je die formulieren toegestuurd.
B.v. Han Witteveen en Michiel Mol!

Groeten,

Bert

Verslag WK F4C in Spanje

Hi scalefans,

Van de openingsceremonie en andere zaken zijn jullie niet erg warm gelopen, zie ik.
Wellicht dat als we de tent openen en binnen gaan kijken dat dan de respons iets beter wordt.

Zoals het kopje luidt zou er alleen stil worden gestaan bij het F4C gebeuren, toch zijn er foto's van andere klassen bij die ik jullie niet wil onthouden:

SAM_3530.jpg

SAM_3527.jpg

SAM_3524.jpg

SAM_3525.jpg

SAM_3522.jpg

SAM_3520.jpg

SAM_3521.jpg

SAM_3517.jpg

SAM_3519.jpg

SAM_3515.jpg

SAM_3516.jpg

SAM_3514.jpg

SAM_3512.jpg

SAM_3513.jpg

SAM_3509.jpg

SAM_3510.jpg

SAM_3507.jpg

SAM_3508.jpg

SAM_3506.jpg

Alles in willekeurige volgorde geplaatst. Toevallig dat der laatste drie foto's van het Duitse team zijn.

Wordt vervolgd,

Bert

Een hoop zijn gewoon stille genieters Bert :yes:
Wat kunnen we ook anders met zulke foto`s, om stil van te worden zulke mooie modellen ;-)

ps. als je echt wilt weten of er wel gekeken wordt moet je op deze pagina kijken:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/vliegende-schaalmodellen/

Achter het betreffende draadje staat het aantal reacties en aantal keren bekeken, daar zie je vanzelf de aantallen oplopen.

Moet voorzondag wel een auto hebben voor de beech.
De bus heeft wat grote periekekelen.
Zal vanavond eens kijken of die in de clio past.

Groeten Han.

Verslag WK F4C in Spanje

Hi scalefans,

Voor de stille genieters:

SAM_3500.jpg

SAM_3501.jpg

SAM_3497.jpg

SAM_3499.jpg

SAM_3493.jpg

SAM_3491.jpg

SAM_3492.jpg

SAM_3486.jpg

SAM_3488.jpg

SAM_3484.jpg

SAM_3480.jpg

SAM_3482.jpg

SAM_3479.jpg

SAM_3474.jpg

Er was nog veel meer te zien in de tent, maar dat een volgende keer.

Wordt dus vervolgd,

Bert

Het was echt beech time:p

Zelf bijna een de reparatie toe.

Han.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima naar me zin gehad op Deelen de laatste schaal wedstrijd voor dit seizoen.

Door het afzeggen van twee juryleden ben ik uitgenodigd om statisch te jureren.

Niet voor de F4C want dat was al in Genk gedaan, maar voor de Jets in de klasse F4G of meer eigenlijk als kwalificatiewedstrijd voor de Jet world Masters in Zwitserland 2013.

Hoewel we normaal wat meer tijd nemen hebben we Bert , Evert en ik met de timer 20min aangehouden om een model te beoordelen en moet zeggen dat dit erg krap maar zeker leuk om te doen.

Had dan ook geen tijd om plaatjes tussendoor te schieten en dat na het jureren als nog even gedaan dus hier zijn wat plaatjes.

377926.jpg

De vliegjury had het niet zo warm en zaten vol in de wind, blijven toch dappere mannen die juryleden.

377927.jpg

377928.jpg

377929.jpg

377930.jpg

377931.jpg

Wel heel donker maar het bleek gelukkig droog , je moet af en toe ook een beetje geluk hebben met het weer.

377932.jpg

377933.jpg

377934.jpg

377935.jpg

377936.jpg

Zo de kop is er af straks nog wat meer plaatjes.

Ton

Laatst bewerkt:
Back