Wedstrijdinformatie 2013

iedereen veel succes bij de dutch natiuonals.
Helaas op zaterdag kan er dus niet bij zijn.
En droog weer gewenst.

Groeten Han.

Toch wel jammer ... dan is er een evenement als de Dutch Nationals en is er veel publiek, alleen haast geen schaalvliegers. :(

Das zeker jammer. Had er graag bij willen zijn maar heb gewerkt vandaag en nog bijna niet kunnen vliegen dit jaar. Maar vertel eens, hoe was het?

Gerard was er met z'n Beech (F4C). Er was een F-16 (F4G) die alleen voor een statische beoordeling kwam en 's ochtends alweer weg was. Verder Kim met zijn ARF Piper Cherokee en Erik met zijn ARF dubbeldekker. Gerard, Kim en Erik hebben gevlogen. Het was niet het allerbeste weer, wind dwars op de baan (en publiek), maar er was wel te vliegen. Helaas was dat voor het publiek wat ver weg om goed te kunnen zien. Het publiek heeft vooral genoten van de para-vliegers. Ik weet niet hoe het bij de andere wedstrijden was verder op de baan, maar daar was het in ieder geval veel drukker.

Dank je Henri voor het verslag. Inderdaad jammer dat er zo weinig mensen waren. Misschien dat toch wel wat vliegers het weer niet goed genoeg vonden. Grt Michiel

Hi scalefans,

Voor deelname op 23 juni op de Vliegbasis Leeuwarden geldt hetzelfde. Bovendien moeten we dan de personalia van deelnemers en helpers weten, die we moeten doorgeven aan de Luchtmacht i.v.m. toestemming om op de vliegbasis te mogen zijn die dag. Ook dit stond in de mail, maar we hopen een ieder op deze manier te bereiken.

Reageren dus,:thumbsup:

Bert

Hallo mensen, even ter herinnering. De opgaven moeten uiterlijk volgende week in mijn bezit zijn omdat de contactpersoon met de Luchtmacht met vakantie gaat!!

http://schaal.modelvliegsport.nl/?p=875

Groeten,

Bert

Ik was nog even naar de wedstrijddata aan het kijken en ontdekte dat ik de wedstrijd in Deelen verkeerd had staan, op 25 augustus. Geen idee hoe dit nou gebeurd is maar ik hb het gecorrigeerd. Ik dacht, laat ik dat maar even weten, misschien zijn er nog anderen die dat ook hadden overgenomen van dezelfde bron als ik. (Al weet ik nu echt niet meer wat dat is geweest)

Hi scalefans,

Natuurlijk ontgaat het ons als subcommissie ook niet als het om de weersverwachting gaat.
We zijn dit jaar nog niet echt gezegend voor wat betreft het weer. Hopelijk gaat het voor zondag allemaal goed.

In elk geval:
Wij als subcommissie hebben afgesproken om morgen rond 19.00 uur de knoop door te hakken op basis van de dan geldende vooruitzichten. Zo gauw als we dit hebben gedaan zal ik dit op dit forum en op de site van de Subcommissie het resultaat kenbaar maken. We hopen dan de meeste mensen te bereiken. Een ontvangstbevestiging zou mooi zijn, omdat we dan weten wie we hebben bereikt.

Groeten,

Bert

Hi scalefans,

Helaas!!! :mad:

De Subcommissie heeft moeten besluiten om de wedstrijd morgen niet door te laten gaan. De weerberichten zijn te slecht. Heel erg jammer, laten we hopen op betere tijden.

Het zou mooi zijn als jullie even een bevestiging sturen zodat ik weet wie het bericht allemaal hebben gelezen.

Groeten en tot ziens,

Bert

Nu moet ik helaas mee naar verjaardag, en fijn dat ik dat vind.:cry::cry::cry:
Niet dus.!!!!!!!

Han.

Wedstrijd Genk, België

Hi scalefans,

8 september organiseert België de Beneluxcup, waar we tevens voor het Nederlands kampioenschap F4C, F4G en Sportschaal vliegen.
Zie voor het programma de site van de subcommissie.
Subcommissie Schaal

Misschien ten overvloede, maar voor de jets geldt een maximum gewicht van 12 kilogram. Dit heeft te maken met de regels die in Genk gelden voor het vliegen naast de schaal 1 : 1 vliegtuigen.

We hopen weer op een grote opkomst en mooi weer.:cool:

Bert

Back