weer de black hawk

• Topicstarter Topicstarter emertoerik
  • Startdatum Startdatum
oke, dus de bravo (was toch het kleine broertje van de solo?) is net als me silverlit meer voor de lol en de eski(sorry voor stomme spel fout vorige post) meer voor het eggie(net als de solo pro)

ik denk dat ik dan voor de bravo moet ik ben niezo goed met vliegen. van welke zijn de spares het goedkoopst en makkelijkst te krijgen? dan is dat weer het beste.

Voor zowel de Solo Pro als de Bravo SX zijn onderdelen 'overal' te krijgen en tegen redelijke prijzen.
Voor de ESky zijn de onderdelen erg goedkoop, maar wat moeilijker verkrijgbaar.

En net wat Indoorvlieger ook al zegt; de Bravo SX is eigenlijk de "schaalrompuitvoering" van de Solo Pro.

Wat ga je nu doen??

Groet,
Robbie

Ik weet niet of je geduld (en vertrouwen) hebt....maar ik heb een aankoop gedaan via marktplaats met heel veel onderdelen voor de solo pro (echt heel veel...)

Zoveel dat ik er ws. 1 of 2 complete heli's van kan maken...maar ik weet de staat van alle onderdelen natuurlijk nog niet.

Stel dat het lukt om er (1 of 2) goed vliegende heli's uit kan krijgen dan verkoop ik er 1 (compleet in koffer met zender en lipo's) voor weinig.
Natuurlijk laat ik via dit forum wel eerst even een filmpje zien van hoe de heli dan vliegt.

Weet niet of je er interesse in hebt, maar ik denk: meld het ff!

Ik weet niet of je geduld (en vertrouwen) hebt....maar ik heb een aankoop gedaan via marktplaats met heel veel onderdelen voor de solo pro (echt heel veel...)

Zoveel dat ik er ws. 1 of 2 complete heli's van kan maken...maar ik weet de staat van alle onderdelen natuurlijk nog niet.

Stel dat het lukt om er (1 of 2) goed vliegende heli's uit kan krijgen dan verkoop ik er 1 (compleet in koffer met zender en lipo's) voor weinig.
Natuurlijk laat ik via dit forum wel eerst even een filmpje zien van hoe de heli dan vliegt.

Weet niet of je er interesse in hebt, maar ik denk: meld het ff!

gedult geen probleem, vertrouwen lukt ook wel(alleen niet als bijv. jij mij niet) en als het leuk vliegt is het ook geen probleem. alleen wat zou je er voor vragen qwa prijs en waneer is het denkje af? ik zal na wat zoken en kijken dan bepalen of ik interrese heb.

Ik denk dat ik na dit weekend zeker weet hoe en wat, heb vanavond als even snel geprobeerd en 1 heli vliegt meteen goed (misschien zelfs wel beter dan mijn eigen ;-) ) , maar de lipo's die erbij zitten zijn alle 10 (!) dood en de canopy heeft een scheurtje (kan ik repareren denk ik).... De andere heli gaat ook 100% zeker goed komen, maar die houdt ik denk ik zelf (puur ivm back-up receiver).

Vriend van me heeft misschien ook interesse...ook dat weet ik na dit weekend.

Prijs zal ongeveer 45€ incl. verzenden zijn voor de "gift" set (heli, koffer, lader, extra blades maar dus ZONDER LIPO'S!) ... Klinkt dat goed?

Ik denk dat ik na dit weekend zeker weet hoe en wat, heb vanavond als even snel geprobeerd en 1 heli vliegt meteen goed (misschien zelfs wel beter dan mijn eigen ;-) ) , maar de lipo's die erbij zitten zijn alle 10 (!) dood en de canopy heeft een scheurtje (kan ik repareren denk ik).... De andere heli gaat ook 100% zeker goed komen, maar die houdt ik denk ik zelf (puur ivm back-up receiver).

Vriend van me heeft misschien ook interesse...ook dat weet ik na dit weekend.

Prijs zal ongeveer 45€ incl. verzenden zijn voor de "gift" set (heli, koffer, lader, extra blades maar dus ZONDER LIPO'S!) ... Klinkt dat goed?

45,- met verzenden en zonder lipo. oke. ik heb na 3 januari (jarig) geld. canopy met scheurtje is ook geen ramp, even van mekaar trekken en modelbouw lijm er tussen.

Ik laat nog wel even weten of het allemaal door kan gaan (ook afhankelijk van die vriend van me), maar je hebt nog wel even tijd tot je verjaardag zie ik ;-)

zodra ik weet hoe het ding vliegt en je vriend hem niet wil dan zou ik me intteresse bepalen.

@cremerhm ik denk dat je de heli beter aan die vriend kunt geven. @rubberenrobbie ik heb geen idee en dat is best frustrerend. ik heb echt geen idee het is of de eski of de bravo. ik weet van beide helis niks en ik heb weinig tijd om veel rond te zoeken. ook doe ik veel aan powerkiten en flyboarden dus ligt mijn keus voor nieuwe kites en matteriaal sneeler dan een heli maar ik heb nu geen heli dus moet dat mischien eerst maar dan heb ik weer geen flauw idee welke.

@emertoerik,

Ik denk dat je eerst voor jezelf uit moet zoeken wat je met de helikoptervliegerij wilt. Pas kan kun je ook een keuze maken voor welk type / merk, enz.

Groet,
Robbie

@emertoerik,

Ik denk dat je eerst voor jezelf uit moet zoeken wat je met de helikoptervliegerij wilt. Pas kan kun je ook een keuze maken voor welk type / merk, enz.

Groet,
Robbie

ik wil met vliegerij gewoon waneer ik zin heb lekker vliegen met een goede heli die nietzo duur en inngewikkelt is om te vliegen. ik denk dat ik dan voor de bravo of eski ga.

al is aan de Blade 120sr gedacht 119,- nieuw RTF (rdy to fly).

gr,
Dave

plannen aanschaf heli staan op laag pitje. ik ga binnen kort een nieuwe kite kopen waar ik mijn uitrusting nog voor moet upgraden. daarna moet ik een wkmeter kopen en als ik dan weer geld heb kan de heli pas.

Wat voor kite ga je kopen?

ik heb al een peter lynn vibe 1,9(2e generatie) een peter lynn vibe 2.3(1e generatie) een peter lynn impulse 2.0(oude generatie) een wolkensturmer paraflex 2.1 en een scrub rush (flyboard(oud model) en de nieuwe kite die ik ga kopen krijg ik nu voor me verjaardag (3jan) is een peter lynn hornet 3.0 (1e generatie). vlieger jij dan ook? zo ja wat doe je dan? buggie, powerkite(ik doe dat), flyboarden(ik doe dat),kitesurfen,tricken,siervliegers of manliften? zit je dan ook op het vliegerforum?

(sorry dat het wat chaotisch lijkt(chaotisch hoe spel je dat woord toch ook alweer?)

Back