Dit vind ik nou bijzonder van dit forum!
Je blijft lezen en je verbazen.
Nu weer een staart dat drift met de BeastX
Ik ben dit jaar echt begonnen met helivliegen dus echt een beginner.
Ook al heel vroeg de BeastX besteld(2 stuks).
voor de aankomst van de FBL gevlogen met de futabe 520 gyro en dat vond ik al leuk, daarna de Protos 500 omgebouwd naar de BeastX .
Mijn duits is niet 100% maar toch RTFM gedaan 3X voor dat ik hem ben gaan instellen.En ik vlieg nu met de Protos probleemloos.
Strakke staart kan zelfs de knuppels loslaten voor 10 a 15 seconden en de heli blijf gewoon hangen.
De kretologie van gain enz begrijp ik geen zak van.
Een ding weet ik wel dat bij mij alles gaat zoals het hoort!
Heb ik nu geluk dat de eerste serie zo goed is gemaakt of maken andere vliegers nog kleine foutjes met instellen,terwijl de handleiding toch duidelijk is.
gr martin
Je blijft lezen en je verbazen.
Nu weer een staart dat drift met de BeastX
Ik ben dit jaar echt begonnen met helivliegen dus echt een beginner.
Ook al heel vroeg de BeastX besteld(2 stuks).
voor de aankomst van de FBL gevlogen met de futabe 520 gyro en dat vond ik al leuk, daarna de Protos 500 omgebouwd naar de BeastX .
Mijn duits is niet 100% maar toch RTFM gedaan 3X voor dat ik hem ben gaan instellen.En ik vlieg nu met de Protos probleemloos.
Strakke staart kan zelfs de knuppels loslaten voor 10 a 15 seconden en de heli blijf gewoon hangen.
De kretologie van gain enz begrijp ik geen zak van.
Een ding weet ik wel dat bij mij alles gaat zoals het hoort!
Heb ik nu geluk dat de eerste serie zo goed is gemaakt of maken andere vliegers nog kleine foutjes met instellen,terwijl de handleiding toch duidelijk is.
gr martin