Hello beste heli piloten,ik heb al wat lipotjes leeg gevlogen met mijne Walkera Lama 2-1 en begin nu al te denken aan een trapje hoger(FP).Een walkera cb100 of een Blade MSR hebben mijn voorkeur,maar kiezen tussen deze twee is zo moeilijk.De cb100 is voor mij de knapste,maar als ik Youtube filmpjes bekijk van beide dan lijkt de cb100 meestal wat meer te schommelen terwijl de Blade MSR erg stabiel lijkt.En er als een speer vandoor gaat en dan nog heel knap door de bochten scheurt.Is de Blade MSR echt fijner om te vliegen of is de CB100 gewoon wat moeilijker en een betere uitdaging en leerschool voor een nog wat moeilijkere helicopter.(bv.CP)De Solo pro lijkt mij ook wel wat.
Of als er nog ander kleine FP's goed zijn hoor ik het ook graag,maarja,dan wordt de keuze nog moeilijker denk ik.Wat een luxe hebben wij toch om kunnen te kiezen hee.
Of als er nog ander kleine FP's goed zijn hoor ik het ook graag,maarja,dan wordt de keuze nog moeilijker denk ik.Wat een luxe hebben wij toch om kunnen te kiezen hee.

Laatst bewerkt: