Weer politie speeltje > Cannachopper...

Gelukkig dat de heli de wietgeuren opsnuift en niet de piloot...anders zu het toch wel eens 3D kunnen worden !

Net was hij weer op het nieuws, noch best wel een flinke helikopter, 50 tot 90 size?

Maakte ook behoorlijk veel herrie, ik vind het toch wel bijzonder hoe ze hiermee boven bebouwing willen gaan vliegen. Ik was de piloot van de roboswift, dat gierzwaluw spionagevliegtuigje in samenwerking met de klpd, die wilde men eigenlijk al niet boven bebouwing hebben en woog maar 100g!

Maargoed, raar of niet, die heli is best mooi

De eerste plantages zijn al opgespoort met deze canachopper
In Silvolde werden tijdens de eerste vlucht 5 plantages gevonden en opgerold.

Dat staat in Dagblad de Limburger op pagina A4.

De eerste plantages zijn al opgespoort met deze canachopper
In Silvolde werden tijdens de eerste vlucht 5 plantages gevonden en opgerold.

Dat staat in Dagblad de Limburger op pagina A4.

Dan heb ik zoiets van.. dan was de politie daar ook wel waardeloos..

Sta er dubbel in. Ik vind het heel raar dat je als land de verkoop en het gebruik van wiet toestaat, maar het produceren ervan niet. Ik heb ook nooit begrepen waarom ze zo moeilijk doen om plantages op te sporen, je gaat gewoon naar een coffeeshop en gaat daar bij de achterdeur posten en hoppa.. doe dat bij alle shops en je hebt alle plantages in NL.

Hezik, je denk wel hééééél simpel ... telen, verwerken en distributie zijn in de "hash-handel" zeer strikt gescheiden ... aan de achterdeur pak je alleen de koerier en die werk echt niet vanuit een distributiecentrum, die krijgt zijn pakketjes ook weer van een "onbekende" toegestopt ...

Allemaals smoesjes, Dirk, uiteindelijk komt het spul van een plantage. Zet daar 1 rechercheur per shop op, en hoppa. Die koeriert tovert het niet uit de lucht, en die onbekende waar het vandaan komt ook niet, enzovoort.

Maar goed, eigenlijk zeg ik nog veel eerder: laat ze lekker telen die jongens. Maak het gewoon legaal, dan wordt het ook al minder interessant, gaan de prijzen omlaag etc. Ik gebruik het zelf niet, wel eens gedaan als student, het is relatief onschuldig en als je gebruik en verkoop toestaat ga dan niet zo lopen emmeren over teelt.

Zet die agenten dan in voor nuttiger zaken. Voeg daar de flitsers bij, laat die ook eens wat nuttigs doen, en zie daar.. misschien dat er dan eens wat boefjes opgepakt kunnen gaan worden.

omdat de lucht aan de buitenkant naar beneden gaat en in de binnenkant naar de rotor word gezogen. Anders zou de rotor een vacuum creëren.

Wel een heel nieuw inzicht in de aerodynamica ... het "vacuüm" dat jij bedoeld ontstaat boven de rotor en niet eronder ... maar in het hart van de rotor zal het normaliter redelijk "windstil" zijn zodat de "sniffer" zijn werk goed kan doen ...

Haha inderdaad, ik heb in china al verschillende cheap ass stoorzenders gezien. Wedden dat ze binnenkort uitverkocht zijn!? Elke keer dat de heli neer gaat weten ze dat er een plantage in de buurt zit...tot je een netwerkje van stoorzendertjes in de stad hebt staan lol.
Jakko

Back