Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar omdat het hele zaakje op de 2,4 GHz werkt inclusief de video-downlink "ziet" de piloot (of de observator) de storing wel ... en voor de 2,4 GHz moet de stoorzender behoorlijk breedbandig storen, wat je alleen "veilig" kan doen als je in de middle of nowhere zit met als bijkomend "voordeel" dat je dan ook in 5 minuten uitgepeild bent ...Maar een stoorzender kan ie niet ruiken!
M'n mond viel open bij het bekijken van dat filmpje, 2 meter naast voorbijrazende vrachtwagens opstijgen en landen, woa, kan je nog zo'n vette skillz hebben, maar echt veilig lijkt me dat niet....nieuw filmpje
ik ga vanaf nu ook lekker midden in het centrum vanaf mijn dak terras de lucht in.
[URL="- Cannachopper Tiel[/URL]
groet
<p>Er zit ook geen persoon aan de knuppels he....</p>
Jammer genoeg levert de fabrikant standaard 2.4GHz RC bij dit speeltje, dan wordt overnemen toch "iets" lastiger ... en wat het tweede betrefd ... een heli vliegt niet door veel lucht snel naar beneden te blazen ... onder een heli op redelijke hoogte zal het praktisch "windstil" zijn recht onder de hoofdrotor ....... de electronica is hetzelfde als wat wij gebruiken. in dit filmpje zie je de zender. dus ff kristallen kopen en als je zo'n ding spot als en gek gaan wisselen en de controle overnemen :-D ... en hoe kan dat ding nou wiet ruiken als de hoofdrotor alle lucht keihard naar beneden blaast??? ...