Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doordat ik geen doorsnede had gemaakt in het horizontale vlak, heb ik niet gezien dat SW er een potje van maakte bij gebrek aan de 4e guide line (ik had na 3 al een goed beeld op de doorsnede vertikaal).De naad tussen verloopstuk en het bodempje is niet te zien in Solidworks, dus dat vraagt nog wel om aandacht.
Ik ken het woord en de toepassing in SW.Dat gaat veel eenvoudiger dan wat je nu gedaan hebt.
Als een deskundige aangeeft 6 tot 8 uur bezig te zijn met mijn emmer, hoop ik dat je niet verwacht dat ik het vanaf nul nog een keer ga proberen op een manier waarvan ik, met de opgedane kennis, nu zeg dat ik dat niet zie goedkomen.Dat gaat vaak makkelijker.
Vele loft's waren al wel gemerged, het probleem trad hoofdzakelijk op bij het thicken.Ik heb bij elke bewerking (loft) het vinkje weggehaald dat een "merge" zou maken.
Anders kreeg ik veelal een error.
Geen idee, ik kan niets proberen in dat progr, ik heb het niet.gaten
Daar blijf ik ver van. Ik houd niet van dat voor iedereen zichtbaar.in de cloud.