Ik ben hier en daar wat aan het inlezen over de onroad chassis/wagens aangezien ik me erg kan vinden in de Touring Cars.
Nu heb ik al een mooie set electronica:
10T 3500KV Velineon BL motor
60A ezrun esc
2,4GHz rx/tx
ik rij nu een Robbe street boss en ik verwacht dat deze niet een heel lang leven beschoren is op 3s en brushless, Aangezien ik 90% van mijn tijd op asfalt rij wil ik me toch gaan orienteren op een mooi onroad 4wd autootje.
Ik begrijp dat een TT01 van Tamiya een goede beginnersauto is maar hij niet echt bestand is tegen BL geweld. Ik ben al wat gewend qua RC met mijn Rustler op 3S, dus ik heb al wat ervaring.
Mijn wensen zijn als volgt, in volgorde van belangrijkheid:
- geschikt voor mijn huidige motor/esc
- onderdelen goed beschikbaar
- 4wd
- geschikt voor asfalt/recreatief en bescheiden competitie verband
- geen kogel diff's
- niet te duur, budget max 200 euro voor een roller
Wat is wijsheid? Een Tamiya? Een xray (duur?) een .... tja, ik weet het even niet. :help:
Nu heb ik al een mooie set electronica:
10T 3500KV Velineon BL motor
60A ezrun esc
2,4GHz rx/tx
ik rij nu een Robbe street boss en ik verwacht dat deze niet een heel lang leven beschoren is op 3s en brushless, Aangezien ik 90% van mijn tijd op asfalt rij wil ik me toch gaan orienteren op een mooi onroad 4wd autootje.
Ik begrijp dat een TT01 van Tamiya een goede beginnersauto is maar hij niet echt bestand is tegen BL geweld. Ik ben al wat gewend qua RC met mijn Rustler op 3S, dus ik heb al wat ervaring.
Mijn wensen zijn als volgt, in volgorde van belangrijkheid:
- geschikt voor mijn huidige motor/esc
- onderdelen goed beschikbaar
- 4wd
- geschikt voor asfalt/recreatief en bescheiden competitie verband
- geen kogel diff's
- niet te duur, budget max 200 euro voor een roller
Wat is wijsheid? Een Tamiya? Een xray (duur?) een .... tja, ik weet het even niet. :help: