Hier nog wat plaatjes van het zaakje ingebouwd op de testbok:
Tis een hele gewirwar van extra bedrading, de plug aansluiting heb ik inmiddels verwijderd vanwege het verhaal onder.
Hier de AECU van orbit. Een vrij oude unit, formaat broodtrommel...

. Orbit was later projet geworden en als ik nu op hun site kijk wordt je direct doorverwezen naar evojet...
www.orbit-electronic.de Maar het werkt prima, eenvoudig in set-up, vrij weinig parameters die je aan kunt passen maar dat is ook nergens voor nodig. Voor mijn grote F16 heb ik ook de autostart op de planning staan maar dan ga ik waarschijnlijk gebruik maken van fadec met kerostart.
Oude orbit pomp met minstens zo oude magnetische kleppen. Ik weet eigenlijk niet eens meer waar ik ze vandaan heb en zijn volgens mij ook nergens meer te koop. Ze werken echter prima na een schoonmaal beurtje, ze bleven in begin plakken vanwege wat dikker geworden vet resten.
Vandaag een paar startjes gemaakt om te spelen

en gelijk de "hang" gekregen dus dat smaakt naar meer. Heb zojuist de starter er gelijk weer af gesloopt, hij moet in m'n F15 op de JG100!
Hier moet hij dus in:
Tor gelijk uitgebouwd en gesloopt om de starter passend te maken:
Met schuifmaat en zwarte inkt precies aftekenen/krassen:
En zó zit hij er nu op:
Van binnen bekenen:
Net nog effe een droogstart gemaakt om te kijken of eea mooi in het midden zit, dat past precies! Morgen verder met FOD-kapje en rand aparatuur.
Groetjes,
Gerald