Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het werkt inderdaad wel erg mooi zo maar de andere motoren zullen dan voorlopig eerder semi-automatisch worden, heb namelijk nog een berg manueel ecu's liggen. Zal dan wel een starter opbouwen maar los bedienen met een acuutje, da's nog altijd lichter dan de duikfles!Dat wa snog een snelle modificatie aan de F15 Gerald.
Nu de rest nog ;-)
Heb het wel effe geprobeerd maar kreeg niet genoeg gas druk in het kleine flesje maar dat had waarschijnlijk meer te maken met lage druk in grote fles. Misschien ooit nog maar eens proberen.Heb er wel eens aan gedacht om ook een klein gasflesje in te bouwen, lijkt dan net kerostart.
Hoi Martin, ja dat is gewoon uitproberen. Nu zit er een standaard graupner S400 in, we zullen zien hoelang hij het uithoud. Ik wil later misschien tóch de stoute schoenen aantrekken met die 280BB vanwege gewichtsbesparing. AMT lijkt ook wel een dunne motor te hebben, enig idee wat zij gebruiken?ik persoonlijk zou voor een bb serie motor gaan, maar geen 280 ,want die is veeeel te klein.
ik gebruik zelf de speed 480 bb van graupner , dat is een supersterke motor met kogellagers ,en verwisselbare koolborstels
Hoi Gerrit-Jan, vraagje; welke spanning gebruik je voor deze motor? Heb je dan nog een lage spanning schakelaar of gewoon in één keer alles er op. Heb zojuist mijn starter geprobeerd op een 2S lipo, da's 8,4V volgeladen. Mijn nieuwe GR180 toert daarmee op naar 7000rpm maar weet niet of de motor een verkorte levensduur heefd, wat zijn jouw ervaringen?Ik gebruik voor de 74 mm motor een speed 400 6 volt. met nu 46 vluchten op de teller nog steeds geen probleem.
Ik start ook nog met gas
Met kero starten wie heeft er ervaring mee .
Bevalt mij eigelijk goed een externe gas fles.
Ik gebruik ook geen ventielen op het juiste moment open ik de gas kraan.
En een servo gestuurde festo kraan zorgd voor de kero. simpel en bedrijfs zeker.
gr GJ
Hoi Gerrit-Jan, vraagje; welke spanning gebruik je voor deze motor? Heb je dan nog een lage spanning schakelaar of gewoon in één keer alles er op. Heb zojuist mijn starter geprobeerd op een 2S lipo, da's 8,4V volgeladen. Mijn nieuwe GR180 toert daarmee op naar 7000rpm maar weet niet of de motor een verkorte levensduur heefd, wat zijn jouw ervaringen?
Groetjes,
Gerald
nee ,dat zou ik zo 123 niet weten wat AMT gebruikt.
Gewoon proberen Gerald ,zo heb je ook de Gr180 voor elkaar gekregen.
Welkom Sjef... Alleen hoop ik nu dat dit verhaal goed is geplaatst Gerald Rutten omdat ik vrij nieuw ben met het werken op een PC ? ...