welke 1:10 4wd cat sx2 of b44

• Topicstarter Topicstarter edr1811
  • Startdatum Startdatum
Die sadlles bij Hobby King vallen idd nog wel mee .

Pas heel goed op met die lipo's, ze passen in haast geen enkele auto omdat ze te groot zijn. Tenzij je uw auto wilt gaan bewerken gaan ze waarschijnlijk niet passen.
Niet in een DEX410R enz...

Grts

Pas heel goed op met die lipo's, ze passen in haast geen enkele auto omdat ze te groot zijn. Tenzij je uw auto wilt gaan bewerken gaan ze waarschijnlijk niet passen.
Niet in een DEX410R enz...

Grts

Weet je misschien of ze wel in de DEX401 2010 spec passen? Omdat die wat andere onderdelen heeft gekregen o.a. voor grotere lipo's. Of zijn die zippy's zo groot dat dit zelfs niet past?

Zippy saddles zijn met hun 31 mm inderdaad extreem hoog.
De originele DEX kan tot 23 mm hebben.
De R en de 2010 spec tot 25 mm.

Daar ligt het niet aan, ik heb FaceBook maar krijg de volgende melding:

Facebook zei:
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

ps. super interessante thread dit (Y)

2vc85zt.jpg

6epybt.jpg

fw0ndf.jpg

kijk en geniet:) teamC t4 team

ook:)
teamC is de! fabrikant.
die maakt voor tQ racing america/ansmann en kadawada.
de pro kits zijn eigenlijk alemaal gelijk.
aleen de rtr en bouwkitjes van ansmann zijn van plastik. en teamC en tq racing rtr is grapite versterkt net als de prokits.

De kogel is door de kerk , het is de cat sx2 geworden .
Maar nu meen ik dat ik ergens gelezen heb dat je een gat moet boren om 1 bepaald onderdeel beter vast te zetten .
Probleempje , ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en welk onderdeel het was .
Wie weet hier meer van ?????

Ben nog aan het bouwen , als ie klaar is plaats ik nog wel een paar foto's .

Back