En hij had net geantwoord op mijn vraag of het een ms versie was en hij zegt dat het de gewone versie is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en zal ik die elektronica erbij nemen? Hierboven zie je wat erbij zit.
Hij had er ook nog een motor en regelaar erbij. Hier de motor:
![]()
specs:
[FONT="]de motor[/FONT]
[FONT="]bei max. Wirkungsgrad: [/FONT]
- [FONT="]Nennspannung: 6 Volt [/FONT]
- [FONT="]Spannungsbereich: 4,8 - 8,4 Volt [/FONT]
- [FONT="]Leerlaufdrehzahl: 28000 min-1 [/FONT]
- [FONT="]Leerlaufstromaufnahme: 1,95 A [/FONT]
De regelaar:
- [FONT="]Effizienz: 60,1 % [/FONT]
- [FONT="]Drehzahl: 16400 min-1 [/FONT]
- [FONT="]Drehmoment: 1,69 Ncm [/FONT]
- [FONT="]Stromaufnahme: 8,7 A [/FONT]
- [FONT="]Leistung: 28,8 Watt [/FONT]
![]()
specs:
[FONT="]waterdichte regelaar met voor- en achteruit (en rem). Volledig afgesloten van water en vuil. Deze versie heeft een motor limiet van 15 wikkelingen, maar kan dan met 10 cellen gebruikt worden. Specificaties: Vooruit - Achteruit - Rem. Voor gebruik met 4-10 cellen,schakel frequentie 3.3 kHz, ontvanger stroom 5V - 1,2A, gewicht incl. bedrading 52 gr, afmetingen 40x36x14mm [/FONT]
[FONT="]Wat zal ik doen? Dit erbij nemen of gewoon een andere (nieuwe) kopen? Want ik vind die contacten ook een beetje raar van dat motortje.
[/FONT]
Hier staan alle reglementen: http://www.machheemstede.nl/reglementen/2009-zac.pdf
Zo als je ziet mag je niet met brushless rijden. Dus het moet een brushed 27 T zijn.
Ik ging ff nog zoeken naar een goed 27T motortje en kwam deze tegen:Team Orion Core Stock RS Motor 27T Speed Treated ORI20021 - Motor & ESC. | Motor - 23T+ - rcMart.com -
Is deze ook goed?
En kan mijn standaard regelaar er gewoon op?