och.. niet dat ik bang voor leo (eigenaar) ben want ik ken hem hardstikke goed dus ik ga morgen gwn bellen hoordat kan voor sommige best lastig zijn
@ hpiracingfreak gewoon je moed verzamelen en gaan bellen ze eten je niet op![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
och.. niet dat ik bang voor leo (eigenaar) ben want ik ken hem hardstikke goed dus ik ga morgen gwn bellen hoordat kan voor sommige best lastig zijn
@ hpiracingfreak gewoon je moed verzamelen en gaan bellen ze eten je niet op![]()
Ik rij met aparte batches Tornade op 5% nitro.
Is niet zo agressief als met 16% of meer maar foor het funrijden wel goed geschikt.
De nabehandeling gebeurd met WD40... nooit problemen mee gehad.
Ik hoorde laatst dat een winkel de HPI Fuel 25% als beste brandstof aangaf... maar ik zie het hier niet terugkomen?
voor roelof mischien weten mensen waar ik het goedkoop kan halenMijn reactie?
Waarom aan ons vragen terwijl je met 1 telefoontje het zeker kan weten?
voor roelof mischien weten mensen waar ik het goedkoop kan halen
ik bedoel merlin fuel maar dan zal er wat prijsverschil in zijn b.v. 3 euroGoedkoop? Met brandstof kan je beter wat meer uitgeven!
Ik zie maar al te vaak rijders hun motoren in de soep lopen vanwege "goedkope" brandstof. En dan maar klagen op de motor...
Je kan beter 10 euro per 5 liter meer uitgeven dan na 10 liter een nieuwe motor kopen! Niet veel mensen snappen dat....
Ow ja, R&B fuel wordt volgens mij gefabriceerd in Italië.
het is toch zo dat de levensduur van je motor achteruit gaat als je 25% gebruikt i.p.v 16%?
hoeveel scheelt dit ongeveer?
gr david
ik bedoel merlin fuel maar dan zal er wat prijsverschil in zijn b.v. 3 euro
maar dat wou ik weten en mischien weet iemand een verkoop punt
Dit verhaal komt uit de wereld van goedkope 1:10 auto's met motoren geconfigureerd tot hooguit 20%, als je er overheen gaat krijg je een te vroege ontsteking wat inderdaad meer prestaties geeft maar ook meer belasting op je drijfstang en krukas geeft (meer nitro = vroegere ontsteking)
Als je motor geschikt is op 25% te kunnen lopen zal de levensduur niet veel meer achteruit gaan.
Nope, sterker nog, er is kans op dat die zelfs langer meegaat, omdat je nu de motor ook meer koelt(meer nitro brengt ook meer koeling!)
idd. nismo.... was het maar zo:sleepy:Nope, sterker nog, er is kans op dat die zelfs langer meegaat, omdat je nu de motor ook meer koelt(meer nitro brengt ook meer koeling!)
En stop: Een 4.6 of 5.2 op 16 procent wordt loeiheet, komt niet echt ten goede van de levensduur!
Het ging mij er om dat die langer mee kon gaan op 25 procent tov die 16 procent, zal misschien een liter op 40 liter schelen, maar ach..