Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die gaan als warme broodjes defect merk ik zo.Ik heb intussen de Team Orion brushless combo set bestelt die hierboven aangeraden staan. Overigens besteld bij een locale shop. Intussen is namelijk de tweede Titan motor defect, dus over op brushless maar voor alle drie.
Is toch mooie bron van inkomsten. Goedkope motor erin, en dan aan de eigenaar de keus, weer een zelfde motor, en dan na de 2e of 3e komt het advies van of de fabrikant of de winkel om er een brushless setje in te zetten. Want dat is "veel beter". Op zich klopt dat wel, maar een goede brushless set vs een wegens matige kwaliteit relatief snel defect rakende brushed motor is helemaal een ongelijke strijd.
Is toch mooie bron van inkomsten. Goedkope motor erin, en dan aan de eigenaar de keus, weer een zelfde motor, en dan na de 2e of 3e komt het advies van of de fabrikant of de winkel om er een brushless setje in te zetten. Want dat is "veel beter". Op zich klopt dat wel, maar een goede brushless set vs een wegens matige kwaliteit relatief snel defect rakende brushed motor is helemaal een ongelijke strijd.
Daar rekent traxxas natuurlijk op, dat mensen ongeduldig zijn.Brushed motoren moet je ook eigenlijk netjes inrijden als je ze lang wil kunnen gebruiken en een hoop mensen hebben daar gewoon geen zin in.
nou ben ik absoluut geen voorstander van brushed motoren,
dus ik ben sowieso standaard brushless....