Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
16:9 als camera is niet echt een mooi formaat voor fpv racen, je hebt dan teveel beeld over aan de zijkanten en te weinig in de hoogte. Je ziet de dingen die belangrijk zijn letterlijk over het hoofd. Voor gevleugeld vliegspul is het daarentegen wel weer een goed formaat omdat je daar meer overzicht in de breedte krijgt met dat beeldformaat.
Als bril heb ik een Quanum V2 gebruikt en die dingen voldoen prima, echter merk je toch wel het kwaliteitsverschil als je dan een Fatshark op je neus parkeert. Het beeld is een stuk scherper en het comfort schiet omhoog. De prijs is er dan ook wel naar natuurlijk. Vergelijk het een beetje met auto's: Je kan prima in een oude Opel Kadet naar zuid Spanje rijden alleen zal die rit een stuk comfortabeler en aangenamer zijn in een Insignia.
Over de wazige randen van Fatshark: Ik heb zelf een Dominator SE en had daar dus ook last van, totdat ik ergens las dat iemand de diopter lenzen van +2 erin had geschoven en het probleem was verdwenen. Al ben ik geen brildrager dit werkt ook prima bij mij. Waarom? geen idee, maar het werkt![]()