Ik ken RMCU wel, Die uit nistelrode niet. Daar ware maar 3 heli vliegers waarvan 1 net een vriendin had en voorlopig niet meer kwam, Een was verhuist en woont ver weg dus zal ook niet snel komen, En de laatste was aan het verbouwen en was er voorlopig ook niet, helaas. Ik heb hier en daar wel al wat geinformeert hoor. Ga er morgen ook zweefvliegen. Mag een zweefvliegtuig lenen van iemand daar die hij anders toch maar voor niks in de kelder heeft liggen.
Ben druk aan het oefennen met vanalles en nog wat dus dat komt zeker goed. Nu hoop ik nog dat mijn heli keuze goed komt. Maar ook dat zal wel. Ik zal nog wel eens kijken naar die in nistelrode en een keer langs gaan. Maar dat is toch niet egt makkelijk aangezien ik met de fiets er naartoe moet. Nistelrode is een heel eind fietsen.
Ben druk aan het oefennen met vanalles en nog wat dus dat komt zeker goed. Nu hoop ik nog dat mijn heli keuze goed komt. Maar ook dat zal wel. Ik zal nog wel eens kijken naar die in nistelrode en een keer langs gaan. Maar dat is toch niet egt makkelijk aangezien ik met de fiets er naartoe moet. Nistelrode is een heel eind fietsen.