G
g_ij_s
Guest
Ik heb weken dit forum afgeneust naar een goede beginners helicopter omdat ik mij had laten vertellen dat helicopters besturen moeilijk was.
Volgens vele was de Lama V3 een uitstekende beginners helicopter.
Het zal vast aan mij liggen. Ik had er niets anders als ellende mee. Na anderhalve dag pielen lukte het me eindelijk om de afwijking goed te krijgen. 5 minuten goed kunnen vliegen waarna er iets plofde en het ineens weer ging rondtollen.
De lama is inmiddels kapot en ik ga deze ook niet meer repareren.
Ik vind RC Helicopters nog steeds leuk ondanks de slechte ervaring met de Lama V3.
Mijn vraag is dus:
Welke andere helicopter kan ik proberen ? Ik wil er 1 die ik binnen kan gebruiken. Buiten is natuurlijk ook leuk maar minder belangrijk. Verder wil ik graag een helicopter waarvan ik deze gewoon op de normale wijze via de RC kan trimmen. Eentje die outofthebox goed werkt.
Ik kan best een helicopter besturen maar het moet wel werken.
Wie helpt mij hiermee ?
Volgens vele was de Lama V3 een uitstekende beginners helicopter.
Het zal vast aan mij liggen. Ik had er niets anders als ellende mee. Na anderhalve dag pielen lukte het me eindelijk om de afwijking goed te krijgen. 5 minuten goed kunnen vliegen waarna er iets plofde en het ineens weer ging rondtollen.
De lama is inmiddels kapot en ik ga deze ook niet meer repareren.
Ik vind RC Helicopters nog steeds leuk ondanks de slechte ervaring met de Lama V3.
Mijn vraag is dus:
Welke andere helicopter kan ik proberen ? Ik wil er 1 die ik binnen kan gebruiken. Buiten is natuurlijk ook leuk maar minder belangrijk. Verder wil ik graag een helicopter waarvan ik deze gewoon op de normale wijze via de RC kan trimmen. Eentje die outofthebox goed werkt.
Ik kan best een helicopter besturen maar het moet wel werken.
Wie helpt mij hiermee ?