Welke Kit buggy ??

Wheelspin is zeker te vertrouwen, en in de UK (wat ongeacht hoe hun het zelf vinden lid is van de EU) dus ook geen extra invoerrechten.

Thx reeds mijn stukken besteld kon niet wachten is echt zonde dat hier in BE het soms
zo lang duurt voor HPI stukken, mijn nieuwe uitvalbasis zal nu de UK worden ;)

Greetz

Aangename kennismaking Nils, sorry dak niet veel tijd had :D
Was druk bezig met autotje in orde te houden eh :D

En er al een beetje uit?

grtz

Haha, voor mij ook; Aangenaam kennis maken, had iets meer tijd als de Kurt, maar soms toch ook druk bezig :p.

Zo ziede dat circuitrijden totaal iets anders is dan ergens vrij bashen he.

Haha, voor mij ook; Aangenaam kennis maken, had iets meer tijd als de Kurt, maar soms toch ook druk bezig :p.

Zo ziede dat circuitrijden totaal iets anders is dan ergens vrij bashen he.

dat is een feit, was wel cool erbij te zien, is ook super dat jullie zo wat 2 handen op 1 buik zijn kan geloven dat jullie het beide zo goed doen ! en congratz to Kurt voor de 1ste plaats ;)

Jaja ben er uit, daarna nog naar Kampenhout gereden en ga daar beginnen, het track daar
is ook super, veel bochten stuk stenen waar het gevaarlijk glad is ! daar wil ik graag beginnen.

naft lijkt mij atm nog niet voor mij.

Thx voor de hulp zondag en hopelijk tot een dezer op Kampenhout ;)

Greetz
Nils

Hou ons zeker op de hoogte waar en met wat je gaat rijden :D en vooral wanneer, dan komen we zeker ook eens rijden ...

Als je zin hebt en al een wagen, arendonk heeft ook zijn clubrace paasmaandag :D
kun je al dadelijk erin vliegen :D

Hou ons zeker op de hoogte waar en met wat je gaat rijden :D en vooral wanneer, dan komen we zeker ook eens rijden ...

Als je zin hebt en al een wagen, arendonk heeft ook zijn clubrace paasmaandag :D
kun je al dadelijk erin vliegen :D

met de Stewie zijn B4 eh ;) daar ga ik mee beginnen en dan een
Cougar SV bijkopen om rustig ineen te steken. Dat zijn de plannen.

Daar ik de lipo,sc,motor uit de B4 kan gebruiken als ik deze al goed onder
de knie begin te krijgen.

Greetz
Nils

Lijkt me een heel goede keuze hoor die B4 van Stewie!
Daar ga je veel plezier aan hebben hoor...

autotje is perfect in orde en alles inclusief...

grtz

dat is een feit, was wel cool erbij te zien, is ook super dat jullie zo wat 2 handen op 1 buik zijn kan geloven dat jullie het beide zo goed doen ! en congratz to Kurt voor de 1ste plaats ;)

Jaja ben er uit, daarna nog naar Kampenhout gereden en ga daar beginnen, het track daar
is ook super, veel bochten stuk stenen waar het gevaarlijk glad is ! daar wil ik graag beginnen.

naft lijkt mij atm nog niet voor mij.

Thx voor de hulp zondag en hopelijk tot een dezer op Kampenhout ;)

Greetz
Nils

Dat maakt nitro net zo leuk. Ge moet altijd met een maat pitten. En als je geen maat hebt, dan vind je iemand op de track die voor je wilt pitten. Daardoor leer je wel altijd iemand nieuw kennen en is de sfeer ook beter.

Dat maakt nitro net zo leuk. Ge moet altijd met een maat pitten. En als je geen maat hebt, dan vind je iemand op de track die voor je wilt pitten. Daardoor leer je wel altijd iemand nieuw kennen en is de sfeer ook beter.

Natuurlijk kan ik je geen ongelijk in geven maar waar ik momenteel sta denk ik
dat naft nog te veel frustratie gaat meebrengen daar dit alles nieuw is voor mij.
Wil hier geen afkeer van kweken door er ineens vol voor te gaan en dan gefrustreerd te geraken door alles wat erbij komt kijken als ik het in ce nog niet kan ;) , bouw het liever op
met elektro (Kampenhout is ook 10min van deur) waar Mol 1uur 10min is.

We zien wel ;) thx to all anyway !

greetz
Nils

Kampenhout 10min van je deur zou ik niet twijfelen hoor...
De aankoop van Stewie zijn B4 betaald zicht later toch terug, want hij laat hem aan jou gaan voor wel een heel aantrekkelijke prijs!

Grtz

Kampenhout 10min van je deur zou ik niet twijfelen hoor...
De aankoop van Stewie zijn B4 betaald zicht later toch terug, want hij laat hem aan jou gaan voor wel een heel aantrekkelijke prijs!

Grtz

Feit ! waarvoor mijn dank, maar jullie moeten dan ook van tijd tot tijd afkomen,
denk dat de sfeer dan echt niet op kan, en zo leer ik ook snel bij kan ik mss sneller
komen mee doen met de uber MBX6 ;)

Ps nie zo snel F5 duwen maar werken ;)

Haha inderdaad... 1/10 is toch wel meer technisch rijden als 1/8...
Doe dat zeer zeker even graag :)

haha ik ben vrij vandaag, de MBX6 ligt alweer een beetje uit elkaar...
Geen schade of niets, dus komt zeker in orde haha

Natuurlijk kan ik je geen ongelijk in geven maar waar ik momenteel sta denk ik
dat naft nog te veel frustratie gaat meebrengen daar dit alles nieuw is voor mij.
Wil hier geen afkeer van kweken door er ineens vol voor te gaan en dan gefrustreerd te geraken door alles wat erbij komt kijken als ik het in ce nog niet kan ;) , bouw het liever op
met elektro (Kampenhout is ook 10min van deur) waar Mol 1uur 10min is.

We zien wel ;) thx to all anyway !

greetz
Nils

Ik ben ook begonnen met elektro vorig jaar. Wel 1/8 en nu ook een nitro er bij.
Bij nitro komt er inderdaad meer bij kijken dan bij elektro, maar toch blijft het plezant. Dat geluid en die geur :D

Feit ! waarvoor mijn dank, maar jullie moeten dan ook van tijd tot tijd afkomen,
denk dat de sfeer dan echt niet op kan, en zo leer ik ook snel bij kan ik mss sneller
komen mee doen met de uber MBX6 ;)

Ps nie zo snel F5 duwen maar werken ;)

We rijden daar ook van tijd tot tijd. 1/10 is goed om de techniek wat bij te schaven. Reageert allemaal iets heviger :p.

Zo ne 5.5T in een durango of 8.5T en 6.5T in een B4 wil wel voorruit gaan ;).

We zullen binnenkort wel eens afspreken.

En de b4, ga er toch niks meer mee doen, dan verkoop ik hem liever. De vorza en dx3s hebben hier ook 3 maanden if langer in de kast gelegen vooraleer te verkopen.
Voordeel is een autoke minder te onderhouden, want als je ze in goede conditie wil houden kruipt daar meer tijd in dan ermee rijden :-).

Laatst bewerkt:
Back