Welke off road auto met budget van €500,-

Ja alleen pk Racing Dordrecht ofzo had gezegd. Dat moet je dus niet doen. Maar gewoon rijden. Terwijl quartel Zwolle weer zegd wot methode gebruiken enz.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaals, het maakt niet uit wat je doet als je maar beseft dat je de 1e liter rustig aan moet doen en de motor niet in toeren jaagt.

en om zeker te zijn de hoofdsproeier een of twee slagen verder open draaien dan de fabrieksinstelling.
dit om de motor extra smering te geven. zeker belangrijk de eerste liter.

Mijn Trophy truggy 4.6 updates.

17mm hex conversion
Brake disks HOT67421
Savox 1256TG servo
Jammin JP-4 pipe
Fastrax Deluxe Fuel filter are Fuel filter with pump.
Hong nor quick fuel tank opener
HPI Plazma accupack 6v
Spektrum DX2 controller and reciever.

ob5t.jpg

Je leest vaak dat het niet goed voor je motor is om het in de kou in te laten lopen.

Succes met je Hpi en je hebt een toffe vriendin.

A ha , en hier 7 graden. 10 graden is toegestaan. Aluminiumfolie om je motorkop doen om het lekker warm te houden

Heey. Vanavond lekker rustig gereden. Ging prima. Eerst ff 1 tankje stationair laten lopen. Daar klein beetje gereden. Niet vol gas. Vooral beetje stootjes gegeven. Heb idd eerst goed gesmeerd voordat ik ging rijden. Morgen even voor goede instellingen bekijken enz. Misschien toch even betere zender en ontvanger opzoeken. Heel misschien wil ik wel lampen op de voorbumper bouwen. Alleen nog ff uitzoeken waar ik de voeding vandaan kan halen enz...

Heey Afiso. Zeker weten toffe vriedin. Even nog een vraagje. Wat helpt het, om die updates toe te passen?

Gr

Vooral die 17mm hex update helpt als je niet wil komen te staan met een gebroken as.
Met brake disks hoef je nooit meer brakes platen te vervangen. En die plazma batterij is belangrijk.
qysl.jpg

ik Heb zeker al een accu in de auto gezet. want batt zijn natuurlijk ook niet alles.
de rest zal ik eens goed naar kijken. een brandstof filter is dat erg handig?
Misschien wil ik nog lampjes op de voor bumper bouwen. maar dat is nog niet zeker. ik kan namelijk niet achterhalen hoeveel licht ze nu afgeven en of je er echt wat aan hebt.
Zijn er misschien nog meer tips die je echt een een HPI auto moet hebben of moet veranderen?

Al zit er een filter in de tank (wss) is een extra brandstoffilter geen overbodige luxe en kost ook niet zoveel. Dat hoeft geen met pompje te zijn.

17mm hexen is voor de trophy nog een nuttige upgrade, dit voor de stevigheid en om makkelijk standaard truggybanden te kunnen monteren :).

Humppack heb je en de rest is niet zo nodig. Je kan nog upgraden als het oude echt versleten is.

Back