Hallo,
Ik heb deze LiPo gekocht voor het gebruik in een airsoft apparaat: Gens ace 1200mAh 7.4V 20C 2S1P airsoft Lipo Battery saddle Pack - Airsoftlipo.com
Nu zijn mij een paar opladers aangeraden, maar ik heb geen idee welke nou goed en veilig zijn. Hij moet gewoon in het stopcontact kunnen. De LiPo's zullen waarschijnlijk nooit boven de 2000mah uitkomen, en dat is al vrij veel. Ook is 2S (7,4V) het max. Vind het ook fijn als de oplader een Nimh batterij kan opladen. De LiPo's worden gebruikt voor airsoft, niet in RC apparaten, en zal ze nooit in de auto opladen.
De aangeraden:
- iMAX B6 Digitial NiMH/Li-Po Balance Charger/Discharger - LiPo Gigant
- Accu´s : Multi-Ballance oplader (NimH,NiCd,LiPo,LiIon
- Q-IMA471012 All Battery Charger | chargers | AirsoftShopNL.com
- Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories
De opladers die ik op deze site in een topic vond:
- accu lader karate lipo accu
- GT6 PRO LIPO SNELLADER
Weten jullie welke van deze goed en veilig is? Of misschien een andere die niet al te duur is.
Het is de eerste keer dat ik LiPo's ga gebruiken dus vind het eigenlijk best spannend als ik al die verhalen lees
. Ga er i.i.g. een munitiekist bijkopen en van die LiPo zakken. Waar kan ik de niet al te dure LiPo zakken vinden?
Alvast bedankt!
Ik heb deze LiPo gekocht voor het gebruik in een airsoft apparaat: Gens ace 1200mAh 7.4V 20C 2S1P airsoft Lipo Battery saddle Pack - Airsoftlipo.com
Nu zijn mij een paar opladers aangeraden, maar ik heb geen idee welke nou goed en veilig zijn. Hij moet gewoon in het stopcontact kunnen. De LiPo's zullen waarschijnlijk nooit boven de 2000mah uitkomen, en dat is al vrij veel. Ook is 2S (7,4V) het max. Vind het ook fijn als de oplader een Nimh batterij kan opladen. De LiPo's worden gebruikt voor airsoft, niet in RC apparaten, en zal ze nooit in de auto opladen.
De aangeraden:
- iMAX B6 Digitial NiMH/Li-Po Balance Charger/Discharger - LiPo Gigant
- Accu´s : Multi-Ballance oplader (NimH,NiCd,LiPo,LiIon
- Q-IMA471012 All Battery Charger | chargers | AirsoftShopNL.com
- Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories
De opladers die ik op deze site in een topic vond:
- accu lader karate lipo accu
- GT6 PRO LIPO SNELLADER
Weten jullie welke van deze goed en veilig is? Of misschien een andere die niet al te duur is.
Het is de eerste keer dat ik LiPo's ga gebruiken dus vind het eigenlijk best spannend als ik al die verhalen lees

Alvast bedankt!