Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij niets dat ding. Uitermate onpraktisch dat je niet vrij kan kiezen waar je een servootje bevestigd. Ook een beetje zwaar. Tegenwoordig zijn er voldoende 9g servootjes te koop voor onder 15 euro (jamara, GWS...)Phoenix zei:.... Wat misschien wel een optie is om de "brick" van multiplex te gebruiken, dit is een ontvangerblok met hierin twee servo's.
.
Phoenix zei:....
Je zegt dat je nu de Robbe Cardinal electro hebt, dan zou je hieruit de ontvanger kunnen overzetten (doe ik ook steeds tussen drie kisten). Ik weet niet hoe je regelaar in de Cardinal zit, en hoeveel Amp. die aan kan maar deze kan je ook overzetten...
markw zei:Hoi,
Een klein beetje groter als de gemiddelde parkflyer (1.2 mtr spanwijdte maar maar ca 550 gram) is de picocub van multiplex. Ik heb mijn vader hiermee leren vliegen en hij is heel goedmoedig in vlieggedrag en vliegt ook nog goed met een beetje wind.
Een zogenaamd 'alles erin pakket' van multiplex kost 339,- hierbij heb je een goede 4 kanaals zender met mix mogelijkheden (voor latere modellen) MX-3 servo's een lader voor 4 tot 7 cellen (1,2 en 4 ampere), regelaar, enz. Is veel waar voor je geld.
Meer info:
http://www.mpx.speedkom.net/hp/ -> producte -> flugmodelle -> Pico cub alles-drin pakket
Mark