Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je antwoord !Ik heb er een 4,5 x 4,1 APC prop op zitten. Eerst een Himodel 75A regelaar echter brandde deze door in de tweede vlucht. Nu zit er een 100A regelaar in en deze blijft prima. Wel heb ik een extra koel opening gemaakt net voor de regelaar.
Ik vlieg met 4 cellen Nano-tech 2250 65C. Regelmatig haal ik de 249 kilometer per uur. (Graupner GPS in toestel). Cellen worden dan wel flink warm.
Het geluid is wel hard.... mijn turbinekist maakt minder herrie in de lucht.
Mijn oog was ook al gevallen op de Turnigy nano 65C 2250, daar maar eens een paar van bestellen dan.De Nano 65c lipo's bevallen prima! een flinke verbetering t.o.v. de standaard Turnigy die ik hiervoor gebruikte.
Ik heb nog niet de stroom gemeten met de Nano's maar met de standaard trok de motor 58A.
Behoorlijk meer dan op 3S.Hoe is het geluid met de 4.7x4.25? Met een 4.5x4.1 is het behoorlijk...
In het filmpje vliegt deze tegen de 220km/h. Eerlijk gezegd en zo te horen als deze voorbij komt denk ik dat de vorm en materiaal op deze snelheid aan z'n top zit.Niceeee,
Het schiet wel lekker op met 800watt, en klinkt ook heel lekker
Had zelf 700watt op 3S en dat begon te wennen, nu 4s setup met 1300 watt en dat verschil merk je. damnn wat gaat dat hard nu, gister ook maiden gehad.
Heb er de 3648-1450 inzitten met een 100amp regelaar en 3300mah 4s 65c op een 7x10 prop. Gister geklokt met koude accu zonder wint op 204, maar dat was slechte run en scheef over me heen. Ik denk met een beetje wind en warme accus dat ik de 250 wel kan halen![]()
En die funjetjes willen wel harder, je moet er alleen erg veel meer watts indrukken.
Veel plezier met vliegen
Groeten,
Nick
Op 3S met een HiMax motor zat ik ook zo rond de 160 a 170km/h.hey,
ik haalde net 160km/h met 700watt in de normale funjet, die 100watt meer en dan een ultra op 220km/h mhmmm, kan ook aan mijn metingen liggen.. met de 1300watt gister op 204km/h geklokt.. Zonder wind dat wel maar hoe die van jou dan sneller gaat...Ik heb voor een stuk uit de canopy gehaald om luchtstroom over de accu te krijgen, deze blokte namelijk dat. en met 6s setups zonder al te veel aanpassingen kan je dicht tegen de 300 halen, het airframe wil dus toch wel iets harder
Groeten,
Nick
Doppler meting (8x).Jep heel zeker, meerdere malen met verschillende temperaturen uitgetest met een wattmeter ertussen en allemaal rond de 700watt. Hoe wordt bij jou de snelheid van de funjet gemeten dan ?
Groeten,
Nick