Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

over rare vragen gesproken.
gister kreeg ik nog de normale vragen, alleen was het nogal vreemd. dit loopt gewoon door:
( ik rij gewoon op een grasveldje met mijn marder)
Hij: hoe hard kan die?(standaard vraag :P)
ik: 70 ofzo
hij: Nee, dat haalt die nooit.
ik: nou, hoe hard moet die dan gaan?(hij moet zkkr alles beter weten)
hij: nou, hoeveel cc heeft die?
Ik: 26.
hij: nou, oooo, dan moet hij de 70 wel halen ja.
dus hij loopt naar me toe; mag ik er mee rijden.
ik: nee.
hij zeuren en doen. hij mocht nog niet :P.
hij na een poosje: dat is slecht voor je auto hee.
ik: wat? dat hier op gras rijden?
hij: Ja!.
ik: ja, dag. daar is dat ding juist voor gemaakt.
en toen ging die gelukkig weg. kwerd een beetje gek van hem :P

Groeten,

Ruben

PS, zo'n T-shirt is idd een leuk idee :)

toen ik 120 zei geloofden ze mij ook al niet, ja hallo! wie kent zijn auto nou beter..

word wel vrij prijzig met al die kleuren(vooral in het logo van dit mooie forum) en misschien iets te druk.
maar een super goed initiatief en ik wacht met smart op het uiteindelijke resultaat

of dat je probeert tog nog een paar rondjes te rijden zodat je misschien toch in de finale komt maar dat niet lukt omdat je motor de hele tijd afslaat en er dan een zoontje van een mede clublid naast me komt staan en zegt: mmm volgens mij heb jij niet zo'n goede auto en spullen mijn vader is 3de geworden die is veel beter bezig dan jij, terwijl je net bezig bent met proberen probleem te verhelpen.

mvg

lijkt me beter als je meer algemener komt. meeste mensen halen hun spullen niet van dezelfde winkel, en de auto's rijden niet allemaal even hard.
de basis kan je er wel op zetten, zoals Ja hij gaat hard ( BTW engels spreekt mij persoonlijk meer aan).

om dit leuke topic nog maar even te kicken.
een gozertje komt vaak kijken als ik rij.
bij mijn stormracer was de kap kapot, dus ik ree altijd zonder.
heb ik mijn marder nieuw, komt dat gozertje weer kijken.
zegt tie, heee, heb je een nieuwe kap? :hammer:

en later, kwam een ander jongetje, die vraagt, ga eens vol gas. dus geef heel weinig gas, rij een beetje rond op "speelgoedautootjestempo". rij je nou volgas? ja. zoooo, dat gaat ook hard.( :hammer: ). dus ik geef volgas, Vind die dr geen eens verschil in zitten :| . kdenk dat die toch maar een x naar de opticien moet :roll:

Groeten,

Ruben

toen de tijd aan het vliegen met me hornet. 7 tal kinderen
mag ik ook is.
nee

mag ik hem pakken? ( vliegend )
lijkt me niet zoeen fijn plan.

mag ik erachter aanrennen?

hoe hoog kan die ( standaard vraag geworden geloof ik? )
totdat je hem niet meer ziet hoog genoeg?

is hij met benzine of electrisch.
electrisch

kan hij ook branden ?
ja dat kan als je er een vuurtje bij houd.. maar doe dat maar niet bij deze :)

hoe duur istie. en waar heb je hem gekocht.
9 euro bij de blokker.

laat hem is landen op me hoofd.
laten we dat maar niet doen he. vandaag speel ik niet voor kapper. en het is gevaarlijk

kan hij ook op het water landen?
geen commentaar meer...

doorzeuren als ze ook is mogen met geslijm er bij en dingen als:
me vader heeft er ook 1 hoor. ik kan wel vliegen.
het is toch niet moeilijk hoor ik kan het wel.

dat was het zoeen beetje

ik kreeg er vorige week eentje met mijn oude motor nog op mijn savage die niet starte.

'waarom doet ie het niet'? (ben je al pissig dat ie het niet doet)
antw. 'als ik dat zou weten zou die het allang weer doen'!!!

Leuk idee, Als er een komt voor nitro buggy`s, monstertruck`s, truggy`s, en onroad dan wil ik er ook heel graag een.

Greetz Tom

savage 25 zei:
ik kreeg er vorige week eentje met mijn oude motor nog op mijn savage die niet starte.

'waarom doet ie het niet'? (ben je al pissig dat ie het niet doet)
antw. 'als ik dat zou weten zou die het allang weer doen'!!!
Valt me nog mee dat je omstander niet reageerde met; volgens mij is het je motor...

Apetrots m'n nieuwe AMT Mercury meegenomen naar mijn werk, om 'm aan mijn collega's te showen (technisch bedrijf!!!)

'waaaat, 8O je gaat dat ding toch niet in een vliegtuig bouwen om echt mee te vliegen?'

verbijsterend,

Frank

Het vreemdste wat ik meegemaakt heb was de vraag van een golfer of ik vriendelijk doch dringend van zijn "golfveldje" wilde gaan. Wat hij niet in de gaten had was dat hij toch echt op ons vliegveldje stond te "golfen"....Hij vond het ook al zo vreemd dat er een hek op het veld stond en dat hok vond hij ook maar raar.... 8O 8O Ik heb hem het hoe-en-waarom maar even uitgelegd en hém vriendelijk doch dringend verzocht zijn activiteiten te staken :wink:

Een klein detail: 1,5 km van ons veldje ligt een golfbaan, 18 holes groot....

Back