Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

Bar zei:
Dr.Evil zei:
simpel op te lossen door een T-shirt te dragen :wink:

gaat modelbouwforum.nl deze shirtjes met de text in het nederlands uitbrengen? 8) ik bestel dr alvast 1 :lol:

ik was eerst :lol:

misschien even een bestel lijstje maken?? of beter eerst even wachten tot we weten wat de mogelijkheden zijn , en ...de kosten :wink:

en als laatste zin : blijf met je klauwen van mn spullen , ik doe al 15 jaar aan karate :lol:

Er schoten me nog 2 vragen te binnen.

1ste :
Nadat me vleugel brak van me slowstick op grote hoogte,hoorde ik een jongetje naast me zeggen :
"Ik hoop dat ie in het water valt, dan valt ie niet zo hard !" (vanaf ruim 300 meter hoogte) Ik kon op dat moment niets antwoorden.....maar hij bedoelde het goed.

2e :
Ik stap uit me auto en haal me slowstick eruit, staat er opeens een jongetje tegenover me en die vraagt of me vliegtuig kapot is. (vanwege de ietwat vreemde romp)
Vervolgens vraagt ie : " wat kan ie allemaal ?"
Ik : Euh....vliegen.
Jongetje : is dat alles ???
Ik : is dat niet genoeg dan ?

Ik was een beetje uit het veld geslagen door zo een vraag,maar de volgende keer antwoord ik gewoon dat ie heel ver en hoog kan springen,dat zal waarschijnlijk meer indruk maken :wink:

was zondag vliegtuig in de auto aan het zeten
komt er een over buurmeisje langs en vraagt

wat is dat
een vliegtuig

wat doe je daar mee
vliegen

vind je dat leuk
...zucht

dat vind ik trouwens wel irritant, ben je even aan je vliegtuig aan het werken ( vleugel op/afschroeven, motor starten, choken, of iets dergelijks) krijg ik vaak de vraag van een omstander "issie kapot?"

zo gruwelij irritant :mad:

Geen vragen, maar zo'n opmerking van *leuk voor mijn zoontje*........knulletje van een jaar of 8.....terwijl je met zo'n 80km/h langs komt varen.
Pas als je zegt dat het model zo'n 1000 euro kost is het knulletje opeens niet meer papa's oogappeltje en wordt het knulletje afgescheept met een ijsje.

Over die t-shirts...
Half jaar geleden was daar ook wat over op trextuning:

Before bothering me….

Yes, I'm flying it.
It's harder than it looks.
Yes, it’s a helicopter.
Higher and farther than you can see.
7 to 8 minutes.
On average, 0 to 80 km/h.
Yes, it flies inverted.
It's electric.
Yes, batteries.
Nope, not included.
About $500-$1000
And how much do you think all your cigarettes cost?
No you can't, go get your own.
Sure, I'll help you learn to fly yours.
If you watch quietly, I'll do a trick.
I'll answer your other questions after I land.

Die ging dus zo. Meer trex gericht natuurlijk.

Ik had ook al een 10 jarenplan om er 1 te laten drukken.

Groet,
Tjerk

ik heb wel eens de vraag gekregen of hij ook tegen water kon (savage) toen heb ik hem maar tevreden gesteld met het antwoord?
ik ga straks naar de carwash met hem.

ook kreeg ik de vraag of hij op limonade liep, toen moest ik mij inhouden om tegen een knul van 8 te zeggen"ook een slokje"

marco bosch zei:
ik denk dat het leuk gaat worden.
maar robert over die vlag op merking was ik serieus. omdat in mijn stoel niemand gouw me rug zou zien.

Beetje creatief zijn met een tshirt en een stok :wink: .

Druk maar een goeie tekst Robert ik heb hier ook al 2 gegadigden (kunnen we afwisselen met onze BosModelAir t-shirts ;-) )

Back