Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

et moet iets korts zijn wat je ook snel kan lezen zoals

hey, i'm bill i am a bomb technitian
if you see me running , try to keep up

ofzoiets, en daarom vind ik deze zogoed (maargoed dat is mijn mening)

Noah zei:
Of tekst :

- Eerst zelf denken
dan pas vragen.

- Vraag het maar aan je vader
die weet het toch beter?

- Afstand houden, eigenaar is agressief.

- Afstand bewaren, zender is radioactief.

- Sorry, ben doof.

enz enz...

Noah zei:
Of tekst :

- Eerst zelf denken
dan pas vragen.

- Vraag het maar aan je vader
die weet het toch beter?

- Sorry, ben doof.

enz enz...

Hele goeie teksten voor achterop een shirt. Als ze er komen neem ik er ook zeker 1tje(misschien wel 2) mee.
Leuk idee en scheelt een hoop gezeur :D

dit vind ik de mooieste tekst om
op een tshirt te hebben

- Sorry, ben doof.

mvg mike

sta je in den haag op het spui plein te driften me tje auto,
hey pas op, je verliest de controle over je auto,,
nee meneer, daar is die vor gemaakt. het is een drift auto. hij moet juist zeiwaards glijden.

hoe ben je hiermee begonnen, me ouders vonden het een beetje duur om elke keer nieuwe banden te moeten kopen voor de echte auto.
( achter wiel aangedreven)

sta je 's avonds te rijden, word je aangesproken, jongens, kunnen jullie stoppen, de achtervolgings sene is pas over een half uur,, ze waren opnames aan het maken vor een echte film:P

Gewoon een shirtje met de tekst" sssst, niet storen, ben bezig."

Ik draag nog altijd graag mijn zwarte shirt met gigantische witte letters "ALCOHOL FUELED"... dan blijft men hoop ik ook wel weg.

@ bono,
brandstof sneller? dat is veranderd met de komst van de sphere brushless motoren :P
en voor 500 euro heb je nog steeds geen goede.
geen bedrag erop zetten, want dan krijgen ze de neiging het te jatten, gewoon teveel zeggen.

Rare vragen van clubleden:

....maar er is hier toch geen thermiek?...... :?

.... als er wolken zijn is er thermiek, anders niet...... :?

Gr.
Taco.

ik sta op een veldje een vliegtuigje te testen(zo'n air hogs die je 10 sec. moet opladen en dan gooien)
heb ik heel wat anders gemaakt met depron.
gooi ik hem..komt en een jongetje van 7,8 jaar of zo en vraagt of hij ook is mag.ik zei dat ik dat liever niet wou omdat hij net nieuw was.
toen was het even stil.. gaat hij later oppeens achter me vliegtuigje aan rennen... is hij geland...STAMPT hij hem zo de grond in 8O :evil:
ik zeg " wat doe je nou?!!! :evil: je gaat toch niet zomaar iemands vliegtuig mollen? :evil: " rent dat kind oppeens weg 8O . sta ik daat met een plat vliegtuig :cry:
kleine #^*$% (censuur) kinderen! :evil:

philip

Trap geven ;-)

Zelf ook zitten prutsen :

Hoi.
Ja ik bestuur hem.
Nee hij rijd niet op benzine, hij rijd op angst.
Meer dan je mammie kan voorschieten.
Nee, je mag niet.
Daarom.

die is wel gaaf vind ik.
alleen dan hij rijd op angst vind ik persoon lijk wat minder ;).
hij moet gewoon van, ja, hij rijd op benzine, of op electro of op methanol ofzo
voor de rest vind ik hem erg geslaagt ;)
Groeten,

Ruben

pip zei:
ik sta op een veldje een vliegtuigje te testen(zo'n air hogs die je 10 sec. moet opladen en dan gooien)
gooi ik hem..komt en een jongetje van 7,8 jaar of zo en vraagt of hij ook is mag.ik zei dat ik dat liever niet wou omdat hij net nieuw was.
toen was het even stil.. gaat hij later oppeens achter me vliegtuigje aan rennen... is hij geland...STAMPT hij hem zo de grond in 8O :evil:
ik zeg " wat doe je nou?!!! :evil: je gaat toch niet zomaar iemands vliegtuig mollen? :evil: " rent dat kind oppeens weg 8O . sta ik daat met een plat vliegtuig :cry:

philip

Achter het kind aangaan en de ouders aanspreken voor een vergoeding voor een nieuw toestel. Willen ze niet, aangifte doen van vernieling.

pip zei:

philip

OMFG :bad-words: dat soort kinderen veranderen dus in kansloze jongeren

Eigen schuld ! staat zelfs in de handleiding van het ding.
Niet vliegen in de buurt van kinderen en dieren.
Kon je geen ander veldje vinden ?

Mensen willen maar al te graag claimen, soms draaft men een beetje door daarbij.

En als zo'n kind nou jou heli een schop geeft Rene....

Ik vind toch dat als je zoiets doet dat je dan verantwoording moet nemen.

laurens zei:
En als zo'n kind nou jou heli een schop geeft Rene....

Ik vind toch dat als je zoiets doet dat je dan verantwoording moet nemen.

Het ligt uiteraard ook aan de omstandigheden, weet dat kinderen speels zijn en overwachte dingen kunnen doen.
Als een kind mijn heli vernielt op een vliegclub of demo, zal ik zeker de schade proberen te verhalen.

Als ik met mijn air-hogs boven spelende kinderen vlieg kan ik ook verwachten dat zij er met z`n allen bovenop duiken als het neerkomt. Als hij dan stuk is, heb je er ook zelf schuld aan toch ?

Back