Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

Rhelie zei:
Eigen schuld ! staat zelfs in de handleiding van het ding.
Niet vliegen in de buurt van kinderen en dieren.

toen ik aan kwam was dat kind er nog niet, pas toen hij me zag kwam hij :wink:

Dit heeft weinig met eigen schuld te maken. Ook al vlieg je in de buurt van kinderen, dat geeft kinderen niet het recht om je spullen te slopen.

Als jij ergens verkeerd geparkeerd staat en iemand trekt jouw hele auto vol met krassen (sleutels, schroevendraaier, enz), zeg je dan ook 'ja is m'n eigen schuld, had ik hier niet moeten parkeren?'.

FastForward zei:
Uhm, nou dat kind sleepte ik aan z'n haren richting 't buro van politie hoor, die heeft totaal geen opvoeding genoten, wat een asociaal gedrag zeg!

FastForward

:lol: dat vind ik wel een beetje ver gaan voor een vliegtuigje met schade aan depron voor €0,50

Het is geen stomme vraag van een omstander, maar een ontzettende domme en ondoordachte actie van een omstander:
Sta je lekker te vliegen en je hebt een ge-interesseerde voorbijganger. Als je geland bent vraagt hij een paar normale vragen die je ook normaal be-antwoord.
Wederom ga je weer vliegen en na een paar minuten wil je gaan landen, maar......... loopt ineens die ge-interesseerde voorbijganger het veld op om te kijken hoe die motor van je toestel draait 8O Ik schrok omdat ik die man daar niet verwacht en hij schrok omdat hij bijna een hotliner tegen zijn hersenpan krijgt...... En dan mij de schuld geven terwijl hem gezegt is dat hij als toeschouwer achter het hek moet blijven.... :onweer: Sommige toeschouwers zou je toch spontaan willen :sniper:

hezik zei:
Dit heeft weinig met eigen schuld te maken. Ook al vlieg je in de buurt van kinderen, dat geeft kinderen niet het recht om je spullen te slopen.

Als jij ergens verkeerd geparkeerd staat en iemand trekt jouw hele auto vol met krassen (sleutels, schroevendraaier, enz), zeg je dan ook 'ja is m'n eigen schuld, had ik hier niet moeten parkeren?'.

Dat slaat nergens op Hezik, ik heb het hier over ongelukken en niet over het opzettelijk slopen van auto`s of modelletjes.

voor zover ik het kan lezen was het geen ongeluk maar opzet.

ik zou het kind ook naar huis achtervold hebben en het aan zijn ouders hebben verteld...

als zij moeilijk zouden gaan doen, hoppa xxxxxxxxxxxx ...

pas geleden gingen een paar koters ook moeilijk doen omdat ze niet met mijn heli mochten vliegen... gingen ze allemaal l*lverhalen ophangen over dat ze het best konden... na een tijdje werd ik er zo gek van dat ik maar ergens anders ben gaan oefenen... maar ondertussen werd ik nog wel 50 meter gevolgd, waarna zij het maar opgaven...

ik heb trouwens in het "kind vermist"draadje een heel verhaal opgehangen over hoe kinderen tegenwoordig te erg verwend worden...

bij mijn eigen kind( eren) ga ik later ook echt NIET toelaten dat het van die doordrammers worden... nee is nee en als ze blijven zeuren voor straf op de kamer ( waar ze niet op spelcomputers kunnen spelen omdat die allemaal in de huiskamer staan, die zijn van papa en de koters ogen er af en toe mee spelen :lol: )

toen ik een paar maanden terug met mijn tank aan het rijden was moest er ook per sé een polonaise gehouden word net 30 cm achter mijn tank... toen ik waarschuwde dat ze het beter niet konden doen omdat de tank kapot kon wilden ze niet luisteren... op een gegeven moment trapte zo'n koter tegen mijn tank aan, gelukkig geen schade.... toen maar het BB kanon gebruikt ( misgeschoten, maar het maakte toch indruk) en ik had weer de ruimte :lol:

[Edit Erwin.: Danny, ik heb die supertip van je maar even verwijderd]

LOL dat zou ik nou ook gedaan hebben.
zo was ik een keer met mijn X-twin aan het klieren op een veldje komt er ook een kind van ofzo aan en vraagt op watvoor soort benzine hij vloog, mijn andwoord: diesel :|
toen was het ff stil en is hij vertroken :P
en ook nog een keer ton ik met mijn walkera 04 heli aan het vliegen/crashen was (ik kan er niks van en "probeerde" te hoveren) vroeg er iemand of die kapot was wand hij kwam de lucht maar niet in 8O :sniper:

ik heb pas ook kinderen bij mijn auto gehad, wilden ook niet weg. toen ze achter mn marder stonden, gaf ik volgas, en zaten ze onder het gras :P dus bleven ze netjes aan het randje van het veld staan, en dan vind ik het wel mooi. zolang ik geen last van ze heb, mogen ze van mij kijken, maar dat geld voor de meeste van jullie denk wel ;)

Groeten,

Ruben

ja idd vaak is het luisteren en lueken andwoorden bedenken nog het luekst!

dat is ook wel leuk, maar het liefst heb ik geen kinderen bij mij, of bij mijn auto in de buurt.
als dr iets gebeurt, en dat ding slaat op hol, dan is het wel mooi 9 kilo dat met pakenbeet 50 kmpu dr vandoor gaat. en als er net een kindje op zijn weg bevind en rijd het aan, dan heb dat kind weet ik het wat, en ben jij de pineut. dus vandaar dat ik het risico dan maar even niet neem om leuke antwoorden te geven, ookal doe ik dat soms wel, dan zorg ik dat het kind naast mij blijft staan, en niet gaat rondlopen, dan moet je dubbel opstaan letten.

Groeten,

Ruben

ja daar heb je gelijk in, maar ik denk dat dat met vliegen ook wel wat anders is dan vind ik het best zolang ze maar niet op de baan gaan staan en het ding slopen

:lol: Oja, hihi

Zit ik op het veld mijn calmato te tanken, komt er een jongetje met een x-twin langs.... vraagt hij of ik met mijn calmato tegen zijn x-twin wedstrijdje wil doen :lol: :D :worship:

Hotliner Henry zei:
... loopt ineens die ge-interesseerde voorbijganger het veld op om te kijken hij die motor van je toestel draait 8O Ik schrok omdat ik die man daar niet verwacht en hij schrok omdat hij bijna een hotliner tegen zijn hersenpan krijgt...
Bordjes ophangen: 'betreden van veld/terrein is voor eigen risico' en/of 'bezoek achter het hek blijven'. Dit voorkomt natuurlijk niet dat dergelijke eigenwijze stekkers hun ding doen, maar in combinatie met het hek heeft de vereniging zich zo goed ingedekt tegen schuld.

Ik heb het idee dat een aantal mensen hier aan hun sociale vaardigheden moet werken, cq. beter de gelegenheid moet nemen om mensen in hun hobbby te interesseren. Verder, ik heb nog nooit gezeik gehad met publiek, op het modelvliegveld van onze CLUB (die is dus niet midden in een wijk, stad of dorp gelegen!)

Let op de tijd van mijn bericht, ongeveer tegelijk geschreven. Mijn kritiek betreft die personen die niet fatsoenlijk kunnen antwoorden op vragen die ze zelf ook ooit haden, en waarschijnlijk ook gesteld hebben. En die personen die al zooooooooooooo oud zijn dat ze menen mennekes van onder de tien (met schitteringen in hun ogen) af te kunnen zeiken. Maar ja, het is al zoooooooooooooooooo lang geleden dat ze zelf die leeftijd hadden.

Back