Rhelie zei:Eigen schuld ! staat zelfs in de handleiding van het ding.
Niet vliegen in de buurt van kinderen en dieren.
toen ik aan kwam was dat kind er nog niet, pas toen hij me zag kwam hij :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rhelie zei:Eigen schuld ! staat zelfs in de handleiding van het ding.
Niet vliegen in de buurt van kinderen en dieren.
FastForward zei:Uhm, nou dat kind sleepte ik aan z'n haren richting 't buro van politie hoor, die heeft totaal geen opvoeding genoten, wat een asociaal gedrag zeg!
FastForward
hezik zei:Dit heeft weinig met eigen schuld te maken. Ook al vlieg je in de buurt van kinderen, dat geeft kinderen niet het recht om je spullen te slopen.
Als jij ergens verkeerd geparkeerd staat en iemand trekt jouw hele auto vol met krassen (sleutels, schroevendraaier, enz), zeg je dan ook 'ja is m'n eigen schuld, had ik hier niet moeten parkeren?'.
Bordjes ophangen: 'betreden van veld/terrein is voor eigen risico' en/of 'bezoek achter het hek blijven'. Dit voorkomt natuurlijk niet dat dergelijke eigenwijze stekkers hun ding doen, maar in combinatie met het hek heeft de vereniging zich zo goed ingedekt tegen schuld.Hotliner Henry zei:... loopt ineens die ge-interesseerde voorbijganger het veld op om te kijken hij die motor van je toestel draait 8O Ik schrok omdat ik die man daar niet verwacht en hij schrok omdat hij bijna een hotliner tegen zijn hersenpan krijgt...