Kereltje bij mij uit de buurt is ook rc gek, en heeft heel veel speelgoed dingetjes.
Kwam vandaag met een paar geniale opmerkingen:
Ik controleerde met de welbekende spuugtest of mn blokje niet te warm werd, hij vragen of ik mn koelkop schoonmaakte, dus ik leg uit dat de motor niet te warm moet worden, een graad of 110 a 120.
daar was opmerking 1: ja ik had een legertank, die mocht 1000 graden worden, daar deed ik dat ook bij.
Dus ik vragen waar die op rijdt, ja dat was een aangepaste motor, zaten 2 electrische motors in en 1 omgebouwde benzinemotor. Hij reed niet op nitromethaan en ook niet op benzine. Waar hij wel op reedt wist hij niet. Lijkt me lastig dan

Hij kon ook schieten, aan de ene kant komen er vuurpijlen uit, en aan de andere kant een soort balletjes, daar zit een touw aan wat heel lang is, en dan kan je de balletjes weer terugvinden.
Later vroeg hij hoe hard het ging, dus ik zeg dat ik gokte op een kilometer of 70 in het uur, zegt hij dat zijn nikko auto wel meer dan 100 gaat, want hij heeft de printplaat eruit gehaald en er een versnelling in gebouwd... jaja...
Hij had zijn bootje meegenomen, 25 euro bij de lokale speelgoedwinkel, had hem net opgeladen, wil hij laten zien hoe hard de schroef draait, geen sjoege, draait 2 keer, en weg.
Begint hij uit te leggen:
Ja er komt soms wat water in en dat moet hij eerst verbranden. Gister was er ook visdraad om de schroef en bij de motor gekomen, dat moest hij ook eerst verbranden. Dan zie je rook uit de boot komen en daarna kan je weer verder.
Ik zeg tegen hem, dat als hij te vaak rookt, het bootje niet lang meer zal varen, maar nee dat hoort zo, hij verdampt het water ook altijd, en dat gaat altijd goed.
Hij begon ook nog over zijn ferrari, die kon goed door het water rijden, en hij heeft er ook mee onder water gereden, want er zit een beschermlaag omheen waardoor hij altijd tegen water kan.
Ik heb dus erg gelachen vandaag