Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vind ik geeneens een rare vraag... hij weet in ieder geval dat het geenbenzine is en dat vind ik al heel wat!!Q: Waar rijdt die nou op? Kerosine?
A: euh?
Erikderaaf zei:ik reed met mijn elektro autotje in de straat.
Gaat die op benzine?
of:
Wil je een raceje doen tegen mijn nikko?
Rick zei:bij mij op school zeiden zo ook altijd dat mijn heli speel goed wastotdat ik eens op school mocht vliegen toen kregen ze er wel respect voor voor al omdat er een stuk keuken rol in mnn staart rotor vloog leek opzich best wel grappig
Danny Mulders zei:Rick zei:bij mij op school zeiden zo ook altijd dat mijn heli speel goed wastotdat ik eens op school mocht vliegen toen kregen ze er wel respect voor voor al omdat er een stuk keuken rol in mnn staart rotor vloog leek opzich best wel grappig
en hoe kwam dat daar, werd het gegooid?
ikzelf heb er ook aan zitten denken om een keer mijn piccoz ( nu kapot) of xtwin mee te nemen naar school ,en in de aula vliegen.
maarja, blijkbaar ben je tegenwoordig een neurd als je een dure hobby hebt en word je uitgelachen. was er ook bang voor dat er spul naar het ding gegooid zou worden..
wat ik ook irritant vind is dat als je dan in de buurt aan het spelen bent met je spul dat er gelijk weer de 7 dwergen om je heen staan.
pas had ik echt iets waar ik wel heel kwaad om kon worden, komt er een jongetje voetballen met mijn overbuurjongetje, en vraagt dat mannetje of hij met mijn xtwin mag vliegen, nou, toch maar toegelaten, buurjongetje ook maar even, ga ik weer vliegen.. na een paar minuten accu leeg, opladen, vragen ze of ik mee ga voetballen. dus ik meevoetballen, lummelen, ik moest de bal afpakken van hun. even hun in de waan laten dat ze beter waren dan ik, gaan ze me ineens uit staan lachen en zeggen dat ik superslecht ben, dat pik ik dus niet van zo'n kaboutertje ddus ik pak in een haal de bal van hem af, noemt dat pokkekind me ineens een homo 8O dat pik ik dus al helemaal niet dus ik zei dat ie gewoon even normaal moest doen, begint ie me ineens nog meer uit te schelden, zeg ik dat ie maar even gauw zijn mond moest houden omdat ie anders een klap op zijn gezicht zou krijgen. zegt ie doodleuk "jij mag me helemaal niet slaan", erge is dat het nog wara is ook, hij mag mij wel uitschelden maar als ik dan iets terug doe komen zijn ouders er weer bij...
zegt ie dat ik maar niks bij hem hoef te flikken omdat ie anders wel mijn xtwin in elkaar zou rammen...
goed maar dat ie het niet heeft gedaan want dan had ie toch wel een heel harde stamp op zijn hoofd gekregen..
na een tijdje maar weggegaan want ik kon er echt niet meer tegen, en de ouders laten het ook gewoon toe...
of sdat ik met mijn tank ergens reed en dat er opeens 2 meisjes op 10 cm afstand achter gaan lopen. en dan maar lachen als ze er bovenop gaan staan....