Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

Oja nog zo'n leuke......

komt zo een man met zijn kindje de modelbouwzaak binnen en vraagt aan de verkoper of hij iets voor zijn kleintje heeft wat vliegt....
Verkoper komt met een x-twin aan en zegt 'is gemaakt van onverwoestbaar depron, een soort piepschuim'.
Vraagt zo die man van een jaar of 40 'Dus als ik er met mijn auto over rijd doet hij het nog steeds?!'

Grt

ik vind het aan de ene kant een beetje erg dom maar aan de andere kant, als je als leek hoort dat hij onverwoestbaar is :P

komt er zoon klein jochie bij me staan
zegt hij ik heb ook zoon auto
ik zeg dan mooi
hij zegt dan mijn auto kan naar amerika toe rijden
en jouw auto niet
ik zeg dan oke
en toe ging hij weg

mvg mike

komt er een man naar me toe, goh wat een controle heb je over dat ding dat gaat toch snel hé ? ikke : jah best wel... hij vraagt hoe hard gaat dat ?
ikke : geen idee er staat geen snelheidsmeter op, en je kan het bijna zo hard laten gaan als het geld je erin wilt steken
hij : ja mar dat moet toch makkelijk 100 lopen ?!
ikke : nee echt niet, zo hard gaan die dingen nou ook weer niet
hij weer : en hoe ver gaat dat ?
ikke : zover als je hem kan zien, maar dan word het tijd om terug te draaien
hij : ja maar hoever is dat dan ?
ik : ergens tussen de 10 en de 1500m ligt eraan of ik me bril of me verrekijker op heb

hij helemaal de kluts kwijt en gaat weg :lol:

of nog een vraag wat ik regelmatig van kinderen van +-11 jaar krijg(recent voorbeeld) :
kleine :wat kost dat ?
ikke : bwoa een paarduizend euro...
kleine : begint te tellen en enkele seconden later zegt hij het volgende : daar moet ik ongeveer 50jaar voor sparen, nee dank je zoveel geduld heb ik niet.

Vanmiddag nog, ik ga met een gang van zo'n 70-80 met de Losi Mini-T Pro over de weg, komt er een vent van ongeveer 50 jaar op zijn fiets aan zegt ie, 'gaat wel hard he' :rolling:

Ik begin net met rijden met mijn Savage, dus een beetje rustig op temperatuur komen ik rij niet harder dan 15 ofso. Komt er een kindje aan helemaal onder de indruk zo dat gaat hard ik zeg dan moet je eens opletten als hij warm is. Na een tijdje is hij warm en trek ik het gas even lekker open wordt hij bang en rent huilent naar zijn moeder.

Hier nog eentje.

Ik ben lekker aan het rijden met mijn Savage en stop even voor me om de temperatuur te meten. Komt er een jongetje aangelopen van een jaar of 11 en wijst naar de koelkop en zegt dat is zeker de vering ik zeg dat is de motor. Hij helemaal verbijsterd zegt hij je liegt hij is rond dus is het de vering. Ik daarna ja wat jij wil.

Clublid vliegt met een parkflyer met brushless, hoor ik zo van achteren een toeschouwer zeggen: He die klinkt net als mijn hp printer!!! :lol:
Eigenaar parkflyer meteen beledigt. :P

EEN BRUSHLESS PRINTER.......... eerst zien dan geloven.

Grt

Ik was met Dutchrobotgames in Utrecht en had mijn 100 kg bijlrobot mee. Komt er een jongen van ik schat 14-15 jaar naar me toe en vraagt "Hoe hard slaat die bijl?". Dus ik antwoord dat de bijl met 250kg kracht word aangedreven. "Is dat sterk genoeg om iemand zijn schedel kapot te slaan?". Ik zeg "ja, meer dan genoeg.". "Kan je dat eens voordoen?"

8O

hahah,dat is een jongen met rare gedachten :o
Moordachtige-gedachten :?
Wel grappig dat ie zo iets durft te vragen :lol:

mvg sven

Wat ik ook vaak hoor sta ik te vliegen met men brushless EG komt er zon oudere man aan en zegt "wat leuk ik had vroeger ook van die vliegtuigjes maar die benzine motortjes zijn wel erg stil he tegenwoordig?" ik zeg uhm meneer... dit is met een elektro motor. "o.. en hoeveel AA batterijen gaan daar dan in?" daar word je zoo moe van .

Julius Monchen zei:
Clublid vliegt met een parkflyer met brushless, hoor ik zo van achteren een toeschouwer zeggen: He die klinkt net als mijn hp printer!!! :lol:

Grt

Mja.... in een printer zitten stappenmotoren wat inweze brushless motoren zijn......

Kan deze de heren niet onthouden,

Enkele weken terug, ben m'n nieuwe FG monster aan het testen achter het huis,
over het grasveld, onboard cameratje erop.. beetje klooien.

Komt de buurman kijken, "whaa, dat gaat hard, mooi man"
( hij vind m'n speeltjes over het algemeen echt leuk )
En, nog meer van die termen.. Ondertussen komt buurman 2 erbij.

Toen kwam de vraag, " das zeker zo'n speeltje van je wat nogal prijzig is ? "

( Precies op dát moment... )
- Stefan crashed op dat moment vol met de FG en slaat over de kop -

" Mhaa.. dit koste denk net zo'n 50 euro ... *

( klopt, was t een en ander krom )

het gezicht van de buurmannen, priceless..
( en die van mij, die zich maar probeerd groot te houden en niet erg hard begint met vloeken )

Stefan

Ik was gister op het voetbalveldje (trapveldje) net buiten het dorp, met mijn broertje aan het crossen.
Komen er 2 van die jochies aan (geloof ik 8 jaar of 6 of 7).
Zegt die: ''ik heb er thuis ook zo eentje, maar dan zonder afstandsbediening''
Even later zegt die: ''hij gaat niet zo hard maar maakt wel zo'n geluid''
(gaat die dat geluid helemaal na doen) :P

*--joost--*

ik was gister even met mijn lrp shark 18 op een parkeerplaats

ook een paar van je moet benzine kopen is veel leuker en de standaard vragen van hoe hard gaat die etc.

arjan

Roelof zei:
Julius Monchen zei:

Grt

Mja.... in een printer zitten stappenmotoren wat inweze brushless motoren zijn......
Wist ik nog niet..... maar toch..... ik denk niet dat het hetzelfde geluidje (laat staan motortje) is. :lol:

Grt

Gisteren de meest vreemde vraag gekregen van een toeschouwer.

Ik was met een leerling aan het vliegen toen een jonge motorrijder langs kwam en stopte. Deze draaide gelijk om en kwam ons veld op. Hij kwam met de vraag of het met modelbouwspullen mogelijk was om zijn nummerplaat van de motor te laten opklappen of intrekken zodat hij bij hoge snelheden (hij had het over ruim voorbij de 200 kilometer grens) niet geflitst kon worden. We hebben hem enkele mogelijke ideetjes aan de hand gedaan, maar wel allemaal op eigen risico.

wat een onzin , wij doen altijd een kwak modder op de kentekenplaat 8)

Back