Ach, als we dan toch bezig zijn:
-Een afgehakte Lesro Airboat (wie kent hem nog?) met in plaats van een vliegtuigmotor er op, een oude Fuji 2,5 cc aanhangmotor er achter.
-Een semi-kit van een Robbe Prinzess, die nog helemaal gebouwd moet worden, krijgt ook een Fuji 2,5 cc aanhangmotor, maar wel van een ander type.
-Een Borkum van Krick, met een "afhaal chinees" stoominstallatie, opgeleukt naar eigen recept, en nog steeds in verdere ontwikkeling.
-Een Alexandra van Krick, met een toch wel tamelijk unieke aandrijving middels langzaamlopende viertakt en verstelbare schroef.
-Nog niet in bezit, maar wel zéér binnenkort. een Wouter Goedkoop, en de aandrijving die daar in komt, hou ik nog even geheim, maar ik kan al wel verklappen dat daar ook een verstelbare schroef onder komt te hangen. Die schroef is al een bijzonderheid want van Raboesch, en die zijn tamelijk zeldzaam, maar de aandrijving... Hmmm, ik hou het toch echt nog even als een verrassing.
Maar de rode draad door dit verhaal is denk ik toch wel "het kan ook nooit eens normaal,zucht"....