Welke setup voor onbekende bi-plane?

Oke,
Dus eigelijk suggereer je dat ik het beste een esc met bec kan nemen, lijkt mij ook het beste. Vind het idee van extra spul aan boord niet altijd even fijn.

Ik heb van de regelaar de krimpkous er af gehaald, en zag dat vanuit de fabriek de rode kabel iets is ingekort en dus niet is aangesloten op de regelaar. Maar ik ben een beetje huiverig om die erbij te solderen met eventueel kapotte esc als gevolg. Dus ik zal er mee terug, en een andere meenemen.

Hier gaat het om, het rode draadje is ook korter.

Merk is van rcp
oa8az6.jpg

Die rode draad gebuik je alleen als je de BEC gebruikt.
Ik heb zelf weleens een ESC met een BEC gehad waarvan ik de BEC niet gebruikte (2 motorige kist)
Toen gewoon de rode draad doorgeknipt, net als op de foto.

Is dus niets mis met deze regelaar

Groeten Willem

Oké, nou heb het inmiddels opgelost d.m.v. Een losse ubec systeem die nu mijn servos voed. Geen problemen meer met trippende servos.

Heb inmiddels het toestel klaar, echter alleen nog even wachten op de juiste props, en dan klaar voor de maiden.
Wilde allen nog even bedanken voor de goede reakties waar ik wat aan heb gehad. Op de foto zit er nog een 12x6 prop op, en met wat tests zit er toch aardig wat vermogen in het beeste. Nog steeds geen amp meter binnen, dus kan nog niets meten.

Hier dan wat beloofde fotos:

2prxzcp.jpg

5d74lk.jplg

vim8oz.jpg

acc2e.jpg

Back