Welke telefoon heb je

Zal ik mijn telefoon hier ook maar ff spammen :p
Acer Liquid MT S120, met Tapatalk geïnstalleerd zodat ik op het MBF kan komen :D

acer-liquid-mt.jpg

Een tenminste 5 jaar oude Nokia (goedkoop Prepaid ding). De akku begint af te nokken - eerste drie dagen goed, dan plots leeg; maar eens kijken wat duurder is: nieuwe akku of nieuwe prepaid telefoon... :D

heb al veel telefoons gehad,, nu htc sensation XL
bevalt prima om te smsen en bellen,, soms een spelletje

Deze heb ik ook zeker twee jaar gebruikt, heerlijk toestel, altijd geweest. Overgedaan naar een collega en deze gebruikt hem nog steeds naar tevredenheid :D
Als zakelijk toestel ideaal!

Sindsdien toch overgestapt naar smartphones ivm apps en uitgebreide mogelijkheden tot social networking.

Op dit moment (en naar volledige tevredenheid) gebruik ik een SE Xperia Arc (midnight blue).

xperiaarcandroidgsm.jpg

Ohw ja, en voor mijn werk gebruik ik een iPhone 4 :cool:

Ik ben nogal een pieler met telefoons, altijd bezig met apps en ROM's etc en dat kan niet met een iPhone;)

Maar voor zakelijk is de iPhone echt een perfect toestel, loopt nooit vast, doet wat die moet doen en is mega betrouwbaar. Heel wat anders dan de Android en Windows Phone toestellen......;)

Samsung Galaxy S die trouwens te pas en meestal te onpas crasht maar dat komt mss omdat ik er 140 apps heb op geïnstalleerd :rolleyes:

HTC Desire Z. Wat een verademing na een Samsung Omnia900 met Windows mobile!

Ik niet tapatalk nog installeren,.... oops

samsung galaxy s plus en galaxy s2 onderweg

hiervoor heel kort een sony erricson maar die laadde niet meer en ze wilde ook geen garantie geven
hiervoor 2x iphone gehad super kwaliteit maar de prijs staat me enorm tegen
plus android is iets makkelijker voor downloaden van apps

qua kwaliteit vind ik de iphone de beste maar prijd kwaliteit verhouding blijf ik lekker bij samsung

mvgr lip

Alleen een T65 kan niet zo goed overweg met ingeblikte telefonistes ... druk 1 voor verkoop 2 voor administratie ... en een hekje of een sterretje draaien ... gaat ook niet echt ... maar jij kunt nog wel een telefoonnummer verkeerd draaien, dat kan ik niet meer met mijn toetsjes :-( ...

Alleen een T65 kan niet zo goed overweg met ingeblikte telefonistes ... druk 1 voor verkoop 2 voor administratie ... en een hekje of een sterretje draaien ... gaat ook niet echt ... maar jij kunt nog wel een telefoonnummer verkeerd draaien, dat kan ik niet meer met mijn toetsjes :-( ...

Nop lekker rustig dan.:worship:
Ach daar is nog zo'n wamdelende telefoon voor.
Die we nooit eigenlijk gebruiken.

Han.

Sinds ongeveer 3weken een Iphone 4S, vorige abbonoment van mn vader was afgelopen en mocht van zijne een nieuwe en meteen maar lekker luxe gekozen ;)
Tsja, thuis zijn we volgens mij nogal van Apple, dus ik heb er nooit over te klagen:
Ipad 2, 3Ipods en 2Imacs + nog mijn Iphone :D

Aangezien ik binnenkort een nieuw GSM abonnement nodig heb ben ik op zoek naar de beste deal, althans een goede GSM met een redelijk goedkoop abonnement erbij.
Op dit moment heb ik denk ik iets gevonden, en ik kan kiezen uit 2 toestellen.
Als eerste de Samsung Galaxy ace s5930 en als 2de de HTC wildfire s. Welk toestel is de beste keuze.

Die Galaxy is erg gebruiksvriendelijk, heb er eentje voor mijn zoontje.
Het is ook nog eens de meest verkochte telefoon.
Prima camera en wordt geleverd met extra geheugen.

De HTC ken ik niet.

Back