heb nog wel 10% tornado vliegtuigbrandstof staan maar dat zal wel niet goed zijn voor een auto
Je kunt het gebruiken om een beginnetje te maken met de inloop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb nog wel 10% tornado vliegtuigbrandstof staan maar dat zal wel niet goed zijn voor een auto
Je kunt het gebruiken om een beginnetje te maken met de inloop.
met de tornado zou kunnen,maar ik heb ook nog 5% nitro met 20% klotz olie staan ,misschien is dat nog een betere optie om het eerste tankje de motor in te laten lopen. of is het percentage nitro daarvoor te weinig??
heb wel al veel gelezen over hoe jullie een auto laten inlopen via de WOT-methode,
maar dat komt wel goed ,want ik heb al meerdere vliegtuigmotoren laten inlopen en afgesteld.altijd lekker laten viertakten.
maar het echte rijden wil ik toch met coolpower gaan doen
Om hem in te lopen zou ik niet lager gaan als de 10% , een nog lager nitro percentage kan weleens problemen (stationair) opleveren.
Maakt niet uit, het deel wonderolie zit standaard niet in de car brandstof en juist het deel wonderolie (=risinus) is beschermend.
Ook Tornado zal niet zo snel roest veroorzaken maar een afterrun olie is wel aan te bevelen.
Ach als je motor het er goed op doet, zie ik geen probleem!