welke truggy?

• Topicstarter Topicstarter monstertruckje
  • Startdatum Startdatum
M

monstertruckje

Guest
hallo allemaal,
ik zit met het plan om een nitro truggy te gaan kopen. ik weet alleen niet welke ik moet nemen, mijn budged is rond de 800 euro en ik wil graag dat deze truggy geschikt is om wedstrijden mee te rijden (truggycup).

zelf zat ik te denken aan de hotbodies D8T of de losi 8ight truggy 2.0 rtr met startbox.

ik hoor graag welke jullie aanbevelen.

mvg Gijs

ik denk dat die losi inderdaad wel beter is dan de D8, zelf rij ik met de Mugen Seiki MBX-6T
MAAR, er rijden hier mensen met verschillende auto's en hebben dus ook een verschillende smaak.
dus er zal waarschijnlijk een verdeelde mening zijn ;)

oke, weet je zelf nog andere goede truggies behalve d8t of de losi rond mijn budget?

ik heb nog een savage waar ik de zender, ontvanger en servo 's van ga gebruiken
rest moet dus binnen budget vallen

Voor een 800euro kan je al een nette Mugen MBX6T kopen met geschikte motor...
Zijn de servo's geschikt om wedstrijden mee te rijden?

Kijk gewoon eens rond, in die prijsklasse ga je wel altijd iets leuk vinden.
Meest belangrijke voor mij is de beschikbaarheid van onderdelen...

weet ik niet zeker maar volgens mij wel
ik bedenk me net ook dat de zender die ik nu heb niet echt geschikt is voor wedstrijden(geen 2.4 ghz)

oke, heeft iemand ervaring met amainhobies.com?
ik kan daar voor 330 dollar de D8T kit krijgen + voor 330 dollar de werks B6 motor en nog wat ander spul. verzendkosten $100
hoeveel moet ik ongeveer rekenen voor belastingen enzo?

Laatst bewerkt door een moderator:
Met een Hotbodies D8T / Losi 8ight 2.0 / Mugen Seiki MBX6T / Hong Nor X2 CRT kan je de fout niet ingaan, alle 4 zijn het erg goede truggy's

oke, heeft iemand ervaring met amainhobies.nl?
ik kan daar voor 330 dollar de D8T kit krijgen + voor 330 dollar de werks B6 motor en nog wat ander spul. verzendkosten $100
hoeveel moet ik ongeveer rekenen voor belastingen enzo?

Reken voor je d8t een bijbetaling van ongeveer 60 a 70 euro

Voor je motor zou ongeveer 50 euro zijn

Ik betaalde voor mijn D8T 72 euro aan de deur bij , maar er zaten nog wat spulletjes bij

De kosten van de douane voor een bedrag hoger als 150 euro (incl verz) Is 19% + 12.50 euro

Voor de rest maakt het niet uit welke truggy je neemt, gaat allemaal om hoe je zelf rijd, afsteld en veel trainen.
Moet wel toegeven, dat de mugen wel heel erg makkelijk rijdt. Dus kan je het geen sneller onder de knie krijgen.

Laatst bewerkt:
als ik jouw was zo ik voor een robitronic mantis TXS gaan heb er zelf ook 1 en bevalt mij perfect

mvg Demian

jammer genoeg weet ik nog niet of de TS er uit is :P
@monstertruckje: ben je er al uit wat voor truggy het wordt?

zelf adviseer ik de Mugen Seiki MBX-6T, dit is ook mijn eerste truggy en ik vind het geweldig hoe simpel je er aan kan sleutelen. (wel als advies, koop een setje imbus schroeven draaiers 1.5/2/2.5/3)

Back