Bert V
verslagschrijvers
Ik zal het hier even terug naar de kern van het onderwerp brengen (ik post normaal later nog wel een afzonderlijk bouwverslag van de zeilboten) - maar dus nu even over de zender terug.
Na wat wikken en wegen besloten om even de 'zuinige' toer op te gaan en 2 goedkope FlySky zenders in huis te halen (FlySky FS-i6X) standaard uitgerust met 10 kanalen, en 2 draaiknoppen (dus in totaal 6 lineaire kanalen + 4 schakelaars)
Vervolgens zelf aan de slag gegaan om van deze 'vliegtuig' zender een 'boot' zender te maken, inclusief een Navy Twin stick (super leuk voor boten met 2 motoren, maar naar mijn gevoel ook voor 2 zeilen!!)
.....................................................
............................
Hiermee denk ik nu 2 zenders te hebben die voor mij zowel eenvoudig in bediening zijn, als voldoende lineaire instellingen te hebben om eea te kunnen gaan regelen en besturen.
Mooi gedaan Dazzler!
Bij toeval zag ik vandaag op www.facebook.com/groups/RC.Schiffsmodellbau een beetje vergelijkbare Twinstick ombouw met daarbij - voor de geïnteresseerde - nog een linkje naar de STL (?) bestanden daarvan.