Heb ik wel de oer-Alpha. Ik hou hem voor een koude winter.
Mmmmmmmmmmm,
Smullen.

Groeten, JH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik wel de oer-Alpha. Ik hou hem voor een koude winter.
Leuke sokken.
Korhorn, denk ff aan de versteviging.
Multiplex is later met een infobulletin gekomen omdat de vleugelpennen er nogal snel uitbraken.
Als het goed is, is het eerst deel van jouw vleugel ingedekt en is er uit de indek een v vorm gehaald.
Haal dat stuk van de indek eraf. je zit nu de twee koperen buisjes door 3 ribben lopen waar je vleugelpennen in horen.
Het is de bedoeling dat je langs de koperen busjes schotjes gaat zetten. tussen de ribben in en tegen de buisjes aan.
Ik heb vervolgens de ruimte tussen de schotjes nog gevuld met epoxy. zo liggen ls het klaar is de buisjes geheel tussen schotjes en volledig in de epoxy. vervolgens plaats je weer nieuwe indek erover (zonder v eruit, gewoon recht.)
tekeningetje gefreubelt voor je:
![]()
bedankt
bij mijn vleugels zit er inderdaad niets tussen
maar er is nog iets!!
de linker vleugel sluit wel goed aan ,maar de rechter niet
die staat ten opzichte van de andere wat naar voren en sluit achter niet goed aan ,
ik denk ,en zo te zien ,is de voorste pin krom .
en die kan je volgens mij er niet uithalen ,en recht buigen dat gaat ook niet zo maar
dus iemand een idee wat te doen
zat zelf te denken ,als ik toch nieuwe vleugels maak dan de buisjes er maar scheef in doen ???
gr paulus
Ik ken een paar clubgenoten die ik regelmatig met zo'n soort konstruktie zie vechten... in een relatief brede romp gaat het best, maar hoe smaller de romp des te groter het probleem. Met een paar centimeter tussen de wortelribben heb je niet genoeg rek in het elastiek (of in een trekveer) om er met je vingers tusssen te komen. Of heb je een slimme truc bedacht?Bij het opknappen van mijn Alpha ga ik twee haakjes in de wortel draaien en de vleugels vervolgens fixeren met een elastiekje ertussen.
foto,s volgen nog
erik heeft nu niet zo veel tijd daar voor ,is papa geworden van een a.s piloot![]()
:teacher: Na 3x weet ik uit ervaring dat je bovenstaand wil ervaren bij de eerste maar al snel merk je dat papa nauwelijks in the picture is de eerste 10 maanden na de geboorte :twisted:
M.a.w., je hebt juist nu nog even de tijd voor leuke dingen :twisted: