Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je ergens leert vliegen is het wel op dat soort wedstrijden denk ik.....Zo kun je er ook naar kijkeneerst maar eens leren vliegen![]()
Als je ergens leert vliegen is het wel op dat soort wedstrijden denk ik.....Zo kun je er ook naar kijken![]()
Overigens, zomaar voor de weet, WELKE Weilheim is het ? ik vind er 3 of 4 in Duitsland
Tarmstead is wel een stukkie dichterbij ( de helft )
enige wat mij daar wel opvalt is het prikken duidelijk aanwezig is. Hoop dat we dat in NL blijven "verbieden" en straffen.
Ooit zal ik een 1000 scoren... als ik later groot ben...
Het is een gentlemen's agreement. Dat gaat over eer en morele waarden. En dat zal het wat mij persoonlijk betreft zeker ook blijven.Hoop dat we dat in NL blijven "verbieden" en straffen.
ik heb het anders opgelost, een motor-asje van 3,17 mm in de Kappa ... dan WIL je niet prikken :schrik::rolling:
Volgend jaar geven we iedereen een ei mee. Ei kapot? Geen landingspunten. En na afloop in je eentje alle lijnen opruimen![]()
Nou jij misschien niet maar ik heb ze gezien die het zelfs deden met buitenlopers die voor op het schot gemonteerd zaten te prikken tot in de drek toe