Wellheim 2014

Ademloos in één keer uitgekeken. Wat een gave wedstrijden en zeldzaam goed in beeld gebracht. Als we toch wat vaker dat soort dagen in Nederland zouden hebben......

nee, als je daar al zo laag kan starten vin ik er niks aan. Veel te makkelijk.

gaaf Adrie!

ik beperk me voor nu (ook 2015) met een paar bezoekjes aan onze zuiderburen en wellicht volgend jaar opnieuw de Benelux cup als deze dan weer doorgaat.

eerst maar eens leren vliegen :p

Ik ben zaterdag even in Wellheim geweest op weg naar de DM RES in Hirzenhain maar volgend jaar staat Wellheim wel op de agenda.
Edit. Tarmsted is ook nog goed te rijden :rolleyes:

Als je ergens leert vliegen is het wel op dat soort wedstrijden denk ik.....Zo kun je er ook naar kijken :-)

Mee eens, maar een lage klassering lukt me ook met minder kilometers :schrik:

Overigens, zomaar voor de weet, WELKE Weilheim is het ? ik vind er 3 of 4 in Duitsland :confused:

Tarmstead is wel een stukkie dichterbij ( de helft )

enige wat mij daar wel opvalt is het prikken duidelijk aanwezig is. Hoop dat we dat in NL blijven "verbieden" en straffen.

Ooit zal ik een 1000 scoren... als ik later groot ben...

Overigens, zomaar voor de weet, WELKE Weilheim is het ? ik vind er 3 of 4 in Duitsland :confused:

Tarmstead is wel een stukkie dichterbij ( de helft )

Het is Weilheim in Oberbayern een mooi veld met legio thermiek mogelijkheden.

maar volgend jaar ook een eurotour naast de deur hoor

enige wat mij daar wel opvalt is het prikken duidelijk aanwezig is. Hoop dat we dat in NL blijven "verbieden" en straffen.

Ooit zal ik een 1000 scoren... als ik later groot ben...

Prikken is in het buitenland nog steeds geoorloofd laten we het er maar op houden dat ze niet kunnen vliegen want als je goed traint op het landen kun je best timen zonder te prikken.

ik heb het anders opgelost, een motor-asje van 3,17 mm in de Kappa ... dan WIL je niet prikken :schrik::rolling:

Volgend jaar geven we iedereen een ei mee. Ei kapot? Geen landingspunten. En na afloop in je eentje alle lijnen opruimen :-)

ik heb het anders opgelost, een motor-asje van 3,17 mm in de Kappa ... dan WIL je niet prikken :schrik::rolling:

Nou jij misschien niet maar ik heb ze gezien die het zelfs deden met buitenlopers die voor op het schot gemonteerd zaten te prikken tot in de drek toe

Volgend jaar geven we iedereen een ei mee. Ei kapot? Geen landingspunten. En na afloop in je eentje alle lijnen opruimen :-)

Oi... dan maar hopen dat we volgend jaar geen hittegolf krijgen.. lijkt me best lastig om gebakken ei van de stippen te krijgen :mrgreen:

Nou jij misschien niet maar ik heb ze gezien die het zelfs deden met buitenlopers die voor op het schot gemonteerd zaten te prikken tot in de drek toe

dan denk ik dat ik niet fanatiek genoeg ben... en dat wil ik toch maar zo houden :D

Dagje vliegen en een koffer motoren mee ... nee dank je :rolleyes:

Back