Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik wil daar gewoon eenvoudig de contoeren van de vleugelover trekken en daar de spanten tussen hebben blijkt niet te kunnen
Elk software programma moet je even aan wennen, Dev is gemaakt vanuit een hobby perspectief en werkt niet zoals een traditioneel programma. Het komt namelijk erg dicht bij de manier waarop je dit met de hand zou uitwerken. In het begin zit je te stuiteren en gaat het allemaal niet zo vlot als je wenst maar als je het eenmaal door hebt kun je de mooiste dingen maken. Mijn vleugel is elliptisch en het ontwerp helemaal goed.
Ik vond op het internet een programma die PDF direct omzet naar DXF
Zo ben ik nu alle tekeningen aan het om zetten
Verders heb ik een proef vercie van RHINO om te proberen
Ik moet zeggen dat bevalt me wel
Het over trekken van de onderdelen is vrij makkelijk
en het weg halen an de vervuiling ook
Dinsdag ga ik naar iemand toe die veel met Rhino werkt
Die gaat me verders wat wegwijs maken
zien doet begrijpen zeg ik altijd
Fijn dat je een programma gevonden hebt wat beter aansluit bij wat je er van verwacht. Single user licentie EUR 995 voor Rhino, was ik maar student want dan kost het EUR 195. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je dan nog nodig hebt voor de CAM. Vanuit DevWING CAM maak ik mijn toolpaths direct aan.zien doet begrijpen zeg ik altijd
Y ttgtgygyyc y gy tv tv yyIk heb een vraag
ik ben bezig met leren om e gaan met de teken programa,s van Dev
Maar hoe kan ik een pdf bestand openen in Dev om dan over te trekken en maten aan toe te voegen
Ik heb een vraag
ik ben bezig met leren om e gaan met de teken programa,s van Dev
Maar hoe kan ik een pdf bestand openen in Dev om dan over te trekken en maten aan toe te voegen