Werkschependag 2005

hallo

ik wil niet moeilijk doen hoor maar niet iedereen is katoliek en niet iedereen kent dus hemelvaart dag

kan je de aub eens een echte datum op plakken

staat het evenement al reeds in de forum kalender ????????

groetjes raf

Jongens,

Even wachten!

Appingedam is nog niet definitief vastgesteld als locatie hoor!
Ik heb nog een aanvraag bij een vereniging lopen (zou ik nu zo ongeveer iets van moeten horen) en misschien zijn er nog een paar mensen bezig met een lokatie.

En Raf,
Het is op 5 mei 2005.
Voor ons is dat pech, want onze bevrijdingsdag wordt eens per 5 jaar officieel gevierd (op 5 mei dus) en het komende jaar valt dit net op hemelvaartsdag, een dag die de meeste mensen toch al vrij hebben. :cry:

Wim

Wanneer zouden de andere clubs uitsluitsel kunnen geven dan???

Ik had anders vanavond de voorzitter gebeld dat t door gaat bij ons....

Dat doe ik dus nog maar niet!

Arnold

Hoi,

zoals gezegd moeten we bij ons eerst een vergunning aanvragen, en dat duurt hier minimaal 6 tot 8 weken.

Dus als er geen andere mogelijkheid is moet ik dit op zijn laatst eind januari of begin februari weten.

Ons bestuur is er wel voor te vinden, en als secretaris moet ik het toch zelf regelen :lol:

André

Luit schreef:
Eeeeh ze zeggen dat het op de fiets netzo ver is, dus als je op tijd vertrekt kunnen we het laatste stuk samen fietsen (of 2 fietsen bij Roland in de kofferbak.... )

Roland schreef:
@Luit Ik heb geen kofferbak, maar als we het dak er afhalen dan kunnen we gaan stapelen
Dan kan Droopy"ke er ook wel bij.

Bedankt hé jongens! :D :hammer: :D

Groetjes,

Droop

Hoi Allemaal,

Even voor de duidelijkheid, we weten dus zeker dat werkschependag op hemelvaartsdag wordt gehouden maar er is nog niet definitief voor een locatie gekozen. Alle locaties even op een rijtje;

Bombarst heeft alles al geregeld in Appingendam en we kunnen daar dus zeker terecht :D .

DreBo kan wat regelen in Valkenburg aan de Geul, maar heeft misschien nog wat moeilijkheden met vergunningen. Verder geen problemen dus zou het in principe daar ook kunnen :) .

Wimg heeft wat aanvragen lopen Twente, maar daar is nog niets accoord gegeven :| .

Tom Boere heeft geprobeerd om wat in Nieuwegein te regelen, maar daar weten we van dat dat niet door kan gaan tenzij we de datum veranderen :( .

Ronald heeft in Hoek van Holland ook een mogelijkheid om te varen, maar de vraag is of het dan wel zo druk gaat worden :wink: .

Correct me if I'm wrong,

Danny.

nice job with the smiley's :lol:

Volgens mij klopt het verhaal wel!!

Je mag me ook gewoon Arnold noemen ipv bombarst hóór!

Arnold

Hoi Arnold,

Om het voor iedereen een beetje duidelijk te houden gebruik ik liever de gebruikersnamen. Iemand die nieuw is op het forum weet niet dat jij Arnold heet en bombarst lijkt mij dan wat duidelijker :D .

Groetjes Danny.

Danny Bimmel zei:
Ronald heeft in Hoek van Holland ook een mogelijkheid om te varen, maar de vraag is of het dan wel zo druk gaat worden :wink: .

Correct me if I'm wrong,

Danny.

I think you're wrong! :lol:

Hoek van holland lijkt me voor de meeste mede-werkschip-forum-bezoekers (fijn puzzelwoord voor de feestdagen :wink: ) een stuk dichterbij dan Appingendam.

Inclusief mijzelf 8) 25 km is toch nét iets minder dan 300 km :lol:

Bijkomende voordeel: in HvH kan je ook nog wat echte werkschepen voorbij zien komen (in ieder geval een stuk meer dan in de weilanden van het hoge noorden :rolling: )

Dr.Evil zei:
I think you're wrong! :lol:

Ik denk het niet.
Het "vaarwatertje" wat Ronald op het oog had, moesten we delen met de 1:1 modellen.
Ik denk niet dat de Grote Stern dit echt goed zou overleven :wink:

Dr.Evil zei:
....
Inclusief mijzelf 8) 25 km is toch nét iets minder dan 300 km :lol:

Bijkomende voordeel: in HvH kan je ook nog wat echte werkschepen voorbij zien komen (in ieder geval een stuk meer dan in de weilanden van het hoge noorden :rolling: )

Tsja, zo komen we niet verder natuurlijk.
Voor mij geldt dat 300 km nét iets meer is dan 25 km....
Hier in het Hoge Noorden hebben we echt wel meer dan alleen weilanden, boeren en koeien....
Vanaf Appingedam nog een "paar" km doorknallen, en je kunt heerlijk uitwaaien in de haven van Delfzijl!

Greetings,
Luit

Mij spreekt Hoek van Holland ook wel aan, Appingedam is wel héél erg veel verder voor mij. :lol:

Maar zo heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur!!
Dit jaar kun je sommige forumleden tevreden maken door in de buurt de dag te organiseren, en andere forumleden zullen daar dan niet zo blij mee zijn!!

Het jaar daarop zal het precies andersom zijn!! Iedereen tevreden maken zal toch wel niet lukken!!

Gewoon geven en nemen,kop d'r veur en we zien wel wie er wel en wie er niet blij gemaakt worden dit jaar!

Arnold

bombarst zei:
Hoho Luit, vergeet de Eemshaven niet!!! Ook dichtbij, en ook meer dan genoeg werkschepen die voorbijkomen!!

Arnold

Hoe kon ik het vergeten :oops: :oops: , 't is wel duidelijk dat ik al een tijdje in Drenthe vertoef :wink:

@ Danny & Dr. Evil:
Volgens mij is het Appingedam i.p.v. Appingendam.
Of is dit veranderd met de nieuwe spelling :wink:

Greetings,
Luit

Even voor alle duidelijkheid: Hoek van Holland was niet bedoeld als serieuse optie. :nooo:
Het water wat Ronald op het oog had was de Nieuwe Waterweg.
Ik denk dat weinig van de modellen een vaartocht op dit water zullen
overleven.

Sorry, moest ik even kwijt voordat er lokaties in omloop komen die geen lokaties zijn. :evil:

Back