Werkschependag 2005

Laten we nou eens om het heel simpel te houden en ellen lange discussie's in de toekomst voorkomen, gewoon na het, of tijdens, afsluiting van de WS dag een loting doen voor welke vereniging de volgende WS dag gaat organiseren! Zo weet een ieder tevoren het waar en dan kan ook later worden vast gesteld het wanneer. Dan heeft de betreffende vereniging een jaar de tijd om alle voorbereidingen te treffen en event. vergunningen te regelen. Iedere vereniging die daar voor voelt, kan zich tevoren aanmelden gewoon via het forum en de organiseerende vereniging doet alle locatie's in een doos en laat dan een briefje trekken.
Dit lijkt mij de eerlijkste manier en voorkomt dubbel werk.
Houdt er wel rekening mee dat er ook schaal modellen zijn met brandstof motoren!
Groetjes Hans.

En hoe je het ook wendt of keert, Roel heeft wel een bepaalde powerrrrrr over ons allen!!

We zijn toch ineens allemaal zó rustig ;-) (Stilte voor de storm??)

Arnold

Hij blijft natuurlijk een moderator en inspitator....dus beetje macht? :lol:

LaurenZ

bombarst zei:
En hoe je het ook wendt of keert, Roel heeft wel een bepaalde powerrrrrr over ons allen!!

We zijn toch ineens allemaal zó rustig ;-) (Stilte voor de storm??)

Arnold

.......................................................... :wink:
Man, man man wat'n boudel!

Greetings,
Luit

ps over storm gesproken, kunnen we niet alvast aan Piet Paulusma wat de weersverwachtingen zijn voor hemelvaartdag?....kijken wij ff op de weerkaart :lol: ...

En......zijn we allemaal klaar voor een poll??

Zijn er nog wijzigingen te melden mbt clubs die wel willen organiseren?

Arnold

Roel heeft vlak voor de kerst aangegeven een rust tijd in te willen lassen tot na oud en nieuw.
Wel, we zitten in het nieuwe jaar, dus: starten maar die poll.
(Tenzij er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, maar dan hadden we die toch wel gehoord?)

Noord of Zuid?
(Ik weet het al, maar zal jullie niet beinvloeden :wink: )

Wie kan / mag de poll starten?

Wim

Wat dacht je van........

Ik zou zeggen meer centraler in het land, dat is voor iedereen dan makkelijk te berijden. Dat vindt ik teminste.

Wat als het in het bijv. in het Noorde wordt gehouden dat is dan voor de mensen die in het zuiden wonen een pokkeend rijden en daar zit je niet echt op te wachten denk ik.

Dat is mijn mening....

Maar die discussie is er in het begin van dit topic al geweest, tot nu zijn er volgens mij 2 verenigingen die wel willen en kunnen!!

daartussen zou je moeten kiezen!
En zoals eerder ook al gezegd; dit jaar bijv in het noorden, dan volgend jaar weer wat zuidelijker!!!

Arnold

Noueh Roel, gooi die poll er maar in hoor 8)

Komen we er eindelijk achter waar we de routeplanner op in moeten gaan stellen.
En aangezien ik voor beide locaties een paspoort nodig heb,....... :wink:

Tja... Ik heb iedereen de tijd gegeven om bij zijn of haar achterban te informeren en besturen warm te stoken en zo...
Geen nieuws meer gezien, dus...
2 opties:
- Valkenburg aan de Geul
- Appingedam

Beiden mooie locaties met specifieke voordelen:
- Appingedam is een 'kant-en-klaar-vaarwater'
- Valkenburg is vlak bij mijn geboorteplaats (kan je na het varen nog een pelgrimstocht daarheen maken... :lol:
De poll komt in het volgende topic!

denk ik dat de meesten dan voor Appingedam gaan Roel :wink:
afgezien dat vlak bij mijn geboorteplaats is :lol:

groeten Gerjan

Hoi Tugspotter,

Dat is inderdaad een leuk idee, maar waarschijnlijk net te laat. Er is nog steeds niets besloten, maar er is ondertussen wel een poll gestart om te kiezen tussen Valkenburg aan de Geul en Appingedam.

Maar je hebt helemaal gelijk, het is een leuke lokatie :D . Volgend jaar misschien.

Groetjes Danny.

Madurodam als locatie....

Daar hebben inmiddels al diverse verenigingen gevaren waaronder ook wij, het is een zeer leuke locatie om te varen, maar.... in het begin kon en mocht echt alles daar, overal varen, zelfs door de Beatrixsluis welke ook echt functioneerd, je gezinsleden mochten mee en je kreeg zelfs een lunchpakket, echter is dat in de loop der jaren ver teruggedraait tot bijna nergens meer varen.

Helaas zijn er verenigingen geweest die dachten dat je daar met speedboten tekeer kon gaan, niet dus........

Tom Boere

Inderdaad Tom... Met weemoed denkt ik terug aan de dagen in Madurodam varen! Prachtig! Maar helaas... een paar jaar geleden hebben lieden het verziekt. Het was een pracht-promotie voor de hobby!
Maar goed, terug on topic: Nog een weekje en dan is de einddatum voor de poll; liefhebbers voor Valkenburg moeten zich nu wel snel melden, en ik groten getale ook, anders wordt het geheid afreizen naar het Noorden!

Roel (voor wie het weinig uitmaakt;
Valkenburg: 251 km
Appingedam 181 km)

Nog ff een vraagje over dat madurodam. zijn er ook foto's van dat jullie daar varen.

sorry moest ff nu weer on topic.

Auke,

Foto's van het varen van mijn club (HMBC) zijn te vinden op:
http://www.hmbc.nl
Ga naar fotogalerijen en kijk bij 1998 Madurodam of 2000 Madurodam.

Was altijd heel gezellig, maar mag helaas niet meer.

Groeten,
André

Back