Werkschependag 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de heren duikboters,

Wat zeuren we nou over overdekt staan ??? Als er al een model is dat volledig natgeregend mag worden is het wel een duikboot !! :lol:

Een partytent bij het water om de vaarders, en meer de zenders, droog te houden is al snel voldoende. Maar laten we hopen op wat leuk weer, daar is dan iedereen blij mee! :thumbsup:

hallo laurens

wat de polux aangaat en het vol lopen met water zou je eens contact moeten opnemen met gilbert (zinnia op het forum)
hij heeft 2 poluxen varen en die zijn even dicht al een duikboot
en hij kan met die kleintjes heeeeeeeeeeeeeel lang varen
ik hoop hem te zien morgen in battle sluis
hij kan met die kleintjes haast 4 km varen
wat als hij daar nu eens lipo cellen in zou steken
1 keer opladen en er een heel sezoen mee varen das pas prachtig

groetjes raf

Lex Verkuijl zei:
Aan de heren duikboters,

Wat zeuren we nou over overdekt staan ??? Als er al een model is dat volledig natgeregend mag worden is het wel een duikboot !! :lol:

Een partytent bij het water om de vaarders, en meer de zenders, droog te houden is al snel voldoende. Maar laten we hopen op wat leuk weer, daar is dan iedereen blij mee! :thumbsup:

Lex,

Ik ben wel van plan om meer mee te nemen dan alleen duikboten. En sommige van die modellen hou ik graag van boven droog (als je begrijpt wat ik bedoel) :lol: Ik lijk Oli B Bommel wel.

ik denk dat het heel rustig word op werkschependag.

dit mede door het weer ik weet niet of de meeste mensen het weer bekeken hebben voor donderdag :( :( :(

dus bij deze weet ik nog niet of ik kom.....mits ze zon door gaan geven :D :D :D

achja... wat maakt het ook uit? :P Met een jas en een paraplu is het altijd wel uit te houden!

Ik ben dus hoe dan ook aanwezig :P Al is het wel wat jammer voor de rest van de familie...die gaan vissen op de pier in Ijmuiden :lol:

klopt helemaal ,laten we hopen dat het allemaal goed komt.(daar ga ik wel van uit)

hoe is trouwens het vaarwater daar wie kan daar wat over zeggen i.v.m wind enzzzz ben er nog nooit geweest.

ik zal 1 ding zeggen over het weer
de regen is af en toe regen de meeste keer is het helder :lol:

en het vaar water is daar best goed beetje wind :P

Weersverwachting voor donderdag:
Zonneschijn (%)
20
Neerslagkans (%)
80
Neerslaghoeveelheid (mm)
1-7
Minimumtemperatuur (ºC)
7/9
Middagtemperatuur (ºC)
13/15
Windrichting
ZW
Windkracht (bft)
4
Kortom: redelijk Nederlands weer! Jasje mee, verder niets aan de hand.

:) Vandaag ook maar even gebruik gemaakt van het goede weer om de boot klaar te maken en de romp verder af te verven...

bootae5.jpg

( :oops: even niet letten op het onderliggend karton :oops: )
Dat weer heeft ook voordelen: minder duitsers die naar de kust trekken op hemelvaartsdag dus veel minder files :lol:

Armando en ik moeten nog even kijken wat het weer ons brengt.

De Smit Lloyd 115 blijft zo in zo al thuis ivm plek in de auto. de 112, 109 en smit belgie gaan wel gewoon mee zoals het er nu uitziet. als het maar nie overdreven hard gaa regenen vind ik het best. btje water moe een werkschip toch tegen kunnen :P

Neem lekker me werkjassie mee blijf ik tenminste een beetje droog. ik zou zeggen tot morgen :!: :!: 8)

ik heb trouwens kanaal 90 en 73 en voor reserve kanaal 75.

en weten waar het precies is?
hier de coordinaten :lol:
52°30'30.61"N
4°41'19.99"O

Veel succes en tot morgen. Aanvang was 10 uur toch?

ik zal vanavond eens gaan passen en meten hoeveel boten er in mijn auto passen. En ik ga er vanuit dat aan de waterkant geknutseld kan worden, want ik heb niet alle modellen op werking getest.

tot morgen !!

Hallo Heren,

Marian en ik komen zeker wel op de Werkschependag, of het nou regent, sneeuwt of hagelt.

Want hoe meer van jullie afzeggen, des te langer kunnen wij varen.

Voor degenen die morgen WEL komen, tot morgen en ik neem goed weer mee.

Groetjes Marcel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back