Werkschependag 5 Mei 2005 Ekenstein Appingedam

We weten nu inmiddels dat het dit jaar op 5 mei bij ons op het terrein van vaargroep Ekenstein in Appingedam wordt georganiseerd,

Nu is de vraag......met hoe zo'n hoeveelheid kunnen we jullie verwachten??

maw,geef je naam en evt frequentienummer(weten we dat ook direct) op, dan weten we waar we rekening mee kunnen houden!

eventuele updates over de organisatie zal ik in de toekomst in dit topic vermelden!!

Alvast bedankt voor de medewerking!

Arnold

Hoi Bombarst,

Ik zal er zijn :D , waarschijnlijk samen met mijn vader en de Walcheren en/of Amsterdam.

Ik vaar op kanaal 58 (40.775MHz).

Ik kan bijna niet wachten............. of toch wel, mijn Walcheren moet nog af!!! :lol: ( :wink: ).

Groetjes Danny.

ehhhh,

vanuit het diepe zuiden ben ik er ook weer bij.

André Bouwens Kanaal 90 40mHz. 2 modellen: Smit Siberie en de Dino

André

Speciaal 2 dagen eerder op vakantie gegaan om ook weer 2 dagen eerder terug te zijn :D
Samen met m'n zoon, Smit-LLoyd 123, Waterman, Waterscout, en misschien m'n ponton.
Gebruikte kanalen 52,80, en 92.

dag menschen van het mooie leven,

ikvaarmet mn rotterdam op kanaal 90 maar ik heb een klein probleempje... ik woon in zeeland duseen paar kilometertjes rijden. zou ik daar een tentje kunnen op zetten. anders zou ik zo rond drie uur `s nachts vertrekken omer omhalf 9 te zijn. ik verdwaal eerst drie keer voordat ik er kom!!!

gr,
wouter zzw

ik hoop ook te komen
40 mhz kanaal 88 en/ of 54

Groeten Gerjan

Ik zal er zijn met:

de Rag Express
RT Tom
duwertje
Valérie
Zeemeeuw ( in aanbouw )
Wouter Goedkoop ( in aanbouw )

Alles vaart op 40 Mhz, kanaal 59

Tom Boere

Ff een vraag:

Bij ons op de club zijn er wat luitjes die boten bouwen. We zijn hier als club net mee begonnen. Nu is mijn vraag: Zijn er enkele mensen eventueel welkom op die dag om te kijken? Als er iemand wil varen zal ik vragen om de frequentie en zal dit doorgeven.

Waarschijnlijk komt dit evenement ook op de kalender te staan van de club. Als jullie nog meer evenementen weten meld dit dan maar kan ik kijken of ik ze op de agenda krijg.

Laat je maar horen.

Bernard

Van uit Friesland ben ik waarschijnlijk ook van de partij. welke schepen weet ik nog niet. (doe wel iene miene mutte) :wink:

Ik ben er waarschijnlijk ook, diep genoeg daar?? Ik heb een half metertje nodig.

Walrus: 40 Mhz, kanaal 81
U 2540 (als'ie vaart tegen die tijd :roll: ): ook 40 Mhz kanaal 81

Lijkt me weer leuk, het is al een hele tijd geleden dat ik daar mijn bootjes nat heb gemaakt. (nog geen duikboten toendertijd)

EDIT/
Is er een leeftijdsminimum? :wink: Mijn zoontje van 6 wil z'n Politiesleper meenemen, waar hij trouwens heel aardig mee overweg kan.
Die zit op 40 Mhz, kanaal 83.
/EDIT/

Groeten, Lex.

Hoi,

Ik kom ook.......
Met de Gondwana kanaal 53
en met de Witte Zee (3),
als ik de electronica eindelijk eens werkend krijg, ook kanaal 53
en de Giant 4 als sleepobject.
(dat moet ik gaan redden om die nog af te krijgen.....)

ciao
Ronald

@Lex, leeftijdsdiscriminatie is niet van toepassing!!!
Alles en iedereen is welkom!!!
Als het maar werkschepen zijn!

Half metertje diepte is er ook wél!

Arnold

Ekenstein :D , dus ikke zijn van de partij....

Tel nog maar eens drie duikboten bij de vloot op:

1x Lafayette-class, SSBN 625 'Henry Clark';

1x Duitse Type VIIC, U-96 'Das Boot';

1x Type :?: :?: ; wordt momenteel in 't geheim ontwikkeld en gebouwd en tijdens de werkschependag gedoopt en formeel te water gelaten!!!

De Seabex is tegen die tijd egnognie vaarwaardig....

En over mijn frequentie/kanalen hebben we het nog wel's :oops: :oops:

Jos

Hoe meer zielen ,hoe meer vreugd!

Ikzelf zal er zijn met mijn Waterpoort,Irishman & Kotter ZB253 allen op kanaal 50!!

Vader (Dirkpattje) komt met zijn Amsterdam&Rembertiturm!

Arnold

Back