Werkschependag 5 Mei 2005 Ekenstein Appingedam

Alles en iedereen is welkom!!!
Als het maar werkschepen zijn.

Ja, maar geen verbrandings motoren! Dus dan moet er eerst een vergadering komen van de gemeenteraad, hier komen zij dus niet uit, dan volgt er een crisis overleg met een spoed debat waar zij ook weer niet uit komen, gevolg het bestuur treedt af en moet er een nieuw bestuur worden benoemd wat weer extra tijd en geld kost, zodat de gemeentelijke belastingen weer worden verhoogd en bovendien raakt Roel van Essen ongesteld door de uitlaat dampen,!!. kortom ik wil jullie deze problemen besparen dus ik blijf thuis. Bovendien is de afstand voor mij een te groot probleem. Verder wens ik jullie een prettige dag met mooi weer.

Groetjes Hans.

Vanmiddag contact gehad met de voorzitter, komende woensdag is er een bestuursvergadering (Nee,niet over Hans z'n problemen ;-) ) daarna zal er een vergadering met mij zijn ,als contactpersoon naar het forum toe.

Dus ik denk dat volgende week meer informatie beschikbaar zal zijn!!

Mocht er nog iemand zijn met vragen/opmerkingen oid dan hoor ik dat graag, kan ik dat direct meenemen in het overleg.

Tevens zal ik aankaarten dat er bordjes langs de route komen, anders vrees ik dat het vrij lastig te vinden is (het is buiten Appingedam)

Arnold

toneburst zei:
1x Type :?: :?: ; wordt momenteel in 't geheim ontwikkeld en gebouwd en tijdens de 'Seabottom Subsail' een week voor de werkschependag gedoopt en te water gelaten...
Jos

Deze valt wellicht in de categorie domme vragen: :oops: ik weet niet beter dan dat de Werkschependag op 5 Mei wordt gehouden, http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=14138 en de Subsail is op 22 Mei. Heb ik het fout? (de Subsail in ieder geval niet!! :lol: )

Groeten, Lex.

Boeoeoewaaah!!! Zat ik effe te :sleepy:

Hoor ik net dat mijn nieuwe duikboot Type ":?: :?:" dus waarschijnlijk op de werkschependag (5 mei dus) haar maidenvoyage gaat krijgen....en dat ze op 22 mei op de Subsail dus al een beetje 'ouwe-pèp is....

:hammer: ekskwieze mie dus voor de ge-ver-warring!!!

En @ Adam....ik heb inderdaad nog iets met/tegen vliegtuigen!!! :wink:

Jos

Ik kom met Smit Ierland,
de Atlantic Corsair en
een half afgebouwde Adolph Bermpohl (wel varend, hopelijke tegen die tijd) met bijboot Vegesack
Allen op kanaal 53. 40 mHz

Yo,

Ik zal er ook zijn met mijn (nog steeds niet afgebouwde Hunter :oops: :roll: ), en mijn pa met zijn (ook niet afgebouwde) Husky.
Mischien dat ik de tekeningen van de Typhoon wel meeneem (schaal 1:30, net vanmiddag laten plotten), maar deze zijn wel héééélll erg groot!!!

Greetings,
Luit

Hoi Luit,

Mischien dat ik de tekeningen van de Typhoon wel meeneem (schaal 1:30, net vanmiddag laten plotten), maar deze zijn wel héééélll erg groot!!!

Groot is betrekkelijk he :lol:

Het dragen van het gewicht is erger :P

André

Zoals ik in een ander draadje reeds had gemeld ga ik proberen om te komen. Ook vraag ik of Pappa lief mee wil. Die kan dan mooi zijn zeil-vrachtschip uitproberen. Rescue boats zijn er dan toch genoeg met al die werkscheepjes, en als die niet vaarklaar is, dan neemt hij denk ik de Amsterdam uit mijn avatar mee.

Zelf neem ik, als alles goed gaat tenminste, de bankert die niet meer de banckert is mee. Ik weet niet precies op welke frequentie's we dan zitten. Dat moet ik nog even uitzoeken.
De data staan in ieder geval in de agenda.

Marco.

Hallo Bombarst, wat een leuk idee :idea: :idea: :idea:

Mijn vriendin en ik varen allebei, en we zijn nog nooit bij jullie club geweest maar het ziet er op foto's erg mooi uit, dus..........
WIJ KOMEN OOK :lol: :lol: :lol: , en we nemen een paar boten mee.

Zij : Opduwertje, Hertha Jeep, Smit Hunter.

Ik : RT Marcel en Nyangumi (beiden van Kotug), Retriever (Heerema).

Tot ziens, Ricardo. :lol: :lol: :lol:

het is niet alleen mijn idee hé!! ik heb alleen maar de locatie voorgedragen, de andere collega's zijn er dmv de poll verantwoordelijk voor!!

Arnold

Ik zal zeker van de partij gaan zijn.

Ik kom dan wel met mijn Toyota Starlet 1.3 ;-)

Is wel een 4-takt motor. Ik hoop dan wel dat ik mag komen.

p.s. En ik neem mijn nog in ontwikkeling zijnde Happy Hunter mee.
Ben daar nog altijd lekker mee aan het knutselen.

Groeten Rempie

Ik kom dan wel met mijn Toyota Starlet 1.3

Als je hem niet in het water gooit denk ik niet dat iemand er een probleem mee zal hebben :wink:

Enne, Ik ben zeer benieuwt naar je H.H.

Ik kom dan wel met mijn Toyota Starlet 1.3

Als je hem niet in het water gooit denk ik niet dat iemand er een probleem mee zal hebben

Maar dan hebben we in ieder geval iets te slepen denk ik
:lol: :lol:

Hallo Wiggie,

Wat voor inmens groot werkschip heb jij dan in je bezit?
Mijn starletje weegt toch nog wel zo schoon aan de haak zo'n 888 Kg.
Hoop dat je dan wel extra accu's meeneemt.

Groeten Rempie

Hoi Bombarst,

Ik zal er ook zijn (indien dit mag met een 35mHz zender :oops: ) met
mijn Happy Hunter.Hoogst waarschijnlijk komt een vriend van me ook
met een dan nog niet varende Seabex One.(dit natuurlijk als het geen
bezwaar is). Lijkt me erg leuk om werkschependag een keer mee te maken. :banana:

mvg.

Erwin

Wat voor inmens groot werkschip heb jij dan in je bezit?

Nou ik heb zelf de Smit Ierland maar ik bedoel met zijn allen!
Een paar jaar terug hebben ze toch ook een drijvende kraanbok 5 km versleept met modelboten ( waren er wel een stuk of vijftig meen ik me te herinneren) Dan kan zo'n starlettje er ook nog wel bij met een boot of tien.
(Ik zie het al helemaal voor me, Rempie op het dak en wij maar trekken)
:lol:

Back