Werkschependag 5 Mei 2005 Ekenstein Appingedam

Beetje Semtex erin, vind je weinig terug van zo'n rompje,dus ook geen
vervuiling van het oppervlakte water :lol:

Ik heb zelf bij de vrijwillige brandweer gezeten......dus professionele hulp is aanwezig!!(nu alleen nog een tankautospuit en de rest van de aanvalsploeg standby zien te krijgen ;-) )

Arnold

hallo mensen van het goede leven,

helaas helaas helaas... ik moet afzeggen om naar appingedam te komen, mijn eigen vereninging heeft op 5 mei een uitnodinging gekregen om ergens anders te gaan varen. ik vindt het niet keum om dit mee te moeten delen maar mn eigen vereniging gaat uiteindelijk wel voor.

mijn excuses als ik het iemand moeilijk heb gemaakt.

gr,
wouter zzw

Ik ga proberen om ook naar de werkschepen dag te komen met mijn Hunter en brushless gedoe. Ben nu bezig met de eerste testen van het weekend.
Frequentie ed. weet ik nog niet maar geef ik zo snel mogelijk door.

Groet,
Marco

ik wil op zich ook wel komen met mn dusseldorf (die moet tegen die tijd wel af zijn)

alleen heb ik geen vervoer.. met de trein die kant op heeft weinig nut aangezien ik dan een uurtje of 4 onderweg ben er te komen (naast de kosten van t treinkaartje..)

als iemand me vanaf station hoorn of amsterdam op zou kunnen halen (inclusief boot uiteraard) of nog beter: in purmerend zelf....
ben bereid om mee te betalen aan de benzine kosten e.d....

Er zijn er wel een hoop die met kanaal 53 varen.
Denk dat ik maar een paar kristallen erbij ga kopen vóód de werkschependag.

Arnold, kan jij eens op jullie club informeren op welke kanalen er gevaren wordt.
Dan kan ik daarna eens kijken welke ik ga aanschaffen.

ciao,
Ronald

Nog even een aanvulling voor de mensen uit den lande, wanneer jullie niet via stad Groningen willen rijden is er ook nog de mogelijkheid om vanaf Assen de route Gieten,Veendam,Appingedam via de N33 te volgen........en bij Appingedam dan de N360 oprijden.

Ik weet namelijk niet óf er activiteiten zijn rond Groningen stad op 5mei......

Arnold

Hallo allemaal en Bombast.

Ik kom ook op de werkschependag en ik breng mee :

Het containerschip "de neptun" Met camera en tv.
Kanaal 58 of een nieuwe kanaal :?:

Een slepertje "de Vlie"
27 mhz kanaal :?:

En het schip nu nog in aanbouw "De king of Missippi" :banana:
Kanaal 58 of een nieuwe kanaal of static :?:

Alvast de groetjes en tot ziens op de werkschependag 2005

Net een oproep op de nieuwspagina van onze modelbouw vereniging gezet. 8 mei hebben we een eigen clubwedstrijd, dus het is even afwachten wat de belangstelling zal zijn.

ik kom ook

met
waalbank (ex bankert) met duwbak
onderzeeer shark

is het niet een idee om de updates in de eerst post te zetten zodat iemand die net op het forum is niet eerst 8 pagina's door moet op zoek naar bv een datum?

groeten Halmar

Hey Halmar,

Je kan ook gelijk op de '8' klikken bij het onderwerp.
kom je gelijk op de achtste pagina :wink:

ciao,
Ronald

--------------------------------------------------------------
De Witte Zee 3 heeft gevaren :)
nu nog de Giant 4

hallo,

ik kom ook, met waarschijnlijk de Hr. Ms. Friso 2 en de kokmeeuw

GRT Michel

Back