Werkschependag 5 Mei 2005 Ekenstein Appingedam

Ok!! terug van de meeting, here's the deal;

Jullie zijn welkom vanaf 10 uur, de 1e kop koffie bij aankomst is voor onze rekening, evt frisdrank,koffie thee etc isin de kantine tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar.

Voor eterij en snacks kun je gedeeltelijk in onze kantine terecht, we hebben gehaktballen/broodje hamburger/soep etc in het assortiment, voor een snack als bijv een puutje patat kun je terecht in de kantine van camping ekenstein, direct naast de parkeerplaats. als je luxe wilt tijdens het lunchen kun je terecht in het hotel/restaurant van Landgoed Ekenstein.

Mocht er iemand al een dag eerder oid willen komen, dat is mogelijk dmv je caravan te stallen op camping Ekenstein, of daar een trekkershut te huren, stageld voor een caravan is 11euro(als je het via ons reserveert!)

De kinderen kun je ook gerust meenemen, in de directe omgeving is een kinderboerderij en een speeltuin!

Met de tafels is een probleempje, normaal gesproken hebben we een eigen mannetje welke braderiekraampje voor ons beschikbaar stelt, maar deze zijn allemaal in gebruik omdat 5mei dit jaar een lustrumviering is!
Wel hebben wel een stuk of 5 tafels van een meter of 2 per stuk, maar als jullie nog een behangtafel ofzo hebben staan mogen jullie die wel meenemen!!

We hebben speciale karren om de schepen van de parkeerplaats naar de waterkant te vervoeren, dat is dus geen probleem!

Ook een toilet en stroomvoorziening is aanwezig!

Om er te komen kun je : Alberdaweg 72 , 9901 TA , Appingedam intypen op je routeplanner, de vaarlocatie is bij langs de weg van Groningen naar Delfzijl , bebording volgen van Landgoed Ekenstein, dan kom je er wel!!

Tot zover eerst, mochten er nog vragen/onduidelijkheden zijn , dan hoor ik het graag!

Groeten,Arnold

Inmiddels ben ik op fotografisch gebied al wat meer voorbereid op de werkschependag, vandaag 2 memorysticks van 512 mb per stuk in huis gekregen!!
kan per stuk 7485 foto's maken :roll:

Er is ook al een mail naar de modelbouwaktueel gestuurd,én een mail gestuurd naar RTV Noord!!
We maken er maar gewoon een mediacircus van ;-) !!!

Arnold

neem een digitalespiegelreflex camera mee (canon 10 D) met mininmaal 1gig geheugen
maar Arnold 512 / 7458 = 0.068 mb per foto? :? tijd voor een nieuwe camera ? of een verkeerde berkening

heb zo het gevoel dat het een leuke dag gaat worden en nu maar hopen op goed weer :P

Groeten Gerjan

EEEEeeeeh,

dan laat ik mijn camera maar thuis met al dat digitale geweld, ik hoop dan maar dat alle foto's hier verschijnen.....

Tom Boere

Hopelijk wel. :wink:
Anders krijgt je het nog druk Arnold, elke dag zeg 10 uur rond het water = 20 uur. 7458 foto's in 20 uur houd in 6,2 foto's per minuut. Sterkte :lol: :lol:

Groeten, Lex.

Hoi Allemaal,

Lex Verkuijl zei:
7458 foto's in 20 uur houd in 6,2 foto's per minuut.

Ik denk dat Bombarst de handleiding nog niet goed heeft gelezen, hij heeft een digitale filmcamera gekocht :lol: :lol: :lol: ( :wink: ).

Maar goed, gaan we dan weer net zoiets organiseren als vorig jaar in Biddinghuizen? Iedereen maakte toen (digitale) foto's en bij thuiskomst werden ze op het forum gezet en heeft Kor van Essen voor iedereen die dit graag wilde een CD-tje gebrand. Of hebben jullie iets anders bedacht?

Groetjes Danny.

Nee,nee,nee!! het is een digitale fototoestel

Ik heb er meerdere standen op zitten, op de ene geeft ie die 7000 foto's en op de andere stand 2900!!

Daar zit t verschil!

vandaag nog even bij de vijver wezen kijken...ziet er maar somber uit zonder de schepen;
afb15767.jpg

afb15768.jpg

De parkeerplaats:
afb15769.jpg

Als je dit gebouw ziet weet je dat je er bent:
afb15770.jpg

Hier rij je in;
afb15773.jpg

En dan naast t schathoes het park in gaan!;
afb15775.jpg

Arnold

Nou heb ik toch een jaar rondgezworven in Appingedam,
maar nooit dat Ekenstein gezien :cry:

Op 5 mei dan toch maar even de schade inhalen.....

ciao,
Ronald

Hee Bombarst,

Ik zie het al, ziet er nog net zo leuk uit als de keren dat ik er geweest ben, tot ziens op 5 mei, gelukkig duurt het nog even, want dan hebben alle bouwers nog even wat tijd om de puntjes op de i te zetten.

Tom Boere

Hallo Bombarst,

Ik wilde mij nog even opgeven. Ik kom waarschijnlijk samen met mijn vader.
We hopen een Amsterdam, HH en Victor mee te nemen en wat er op dat moment verder nog kan drijven.
2 zenders op 40 MHz, FM, kanaal 51 en 54.

Tot 5 mei !!!

Groeten, Marco

ekenstein3lc.jpg

Jaarlijkse vaarshow "Vaargroep Ekenstein" met mooi weer een maandje later als mei Arnold.
Het gras was toen al niet groen meer.
Heel wat anders dan die kille plaatjes van jou.

Gr Jan

Hoi Bombarst,

Nogmaals ik zal er zijn met mijn Happy Hunter op kanaal 53, 40mHz.
Ik had immers een F-14 op 35 mHz,maar deze heb ik kunnen ruilen
tegen een ..........FC16 40 mHz.Zonder bijbetaling dus voor mij wel een goeie deal :banana:

groet,

Erwin

Heren,

Eindelijk, hierbij ook mijn aanmelding! jawel.. Het heeft er even om gespannen, mijn vrouw moet die dag namelijk werken. Ik kan alleen 's Ochtends en begin van de middag aanwezig zijn. Ik kom zowieso met mijn Norderney, wellicht gaat ook de W3 mee!, Kanaalnummer moet ik nog even nakijken (weet ik zo 123 niet mijn hoofd)

Robert

Back