Wheels in miniatuur Zwolle 2008

Dit weekend stond MBVP in zwolle bij Wheels in Miniatuur.
Zelf ben ik alleen op de zondag gegaan samen met Marten77.

Hier onder vindt je een deel van de foto's die ik daar gemaakt heb.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

Hallo,
ik mocht als gast rijder een paar rondjes draaien op deze mooie baan. Het waren mijn eerste (kilo)meters op een echte baan !!! Echt super.
Was een mooie beurs.
Sjon

zwolle

hallo modeltruckers
ik ben zaterdag geweest en inderdaad het was rustig en veel die cast autootjes,maar ben gebleven omdat de modetruckclub mbvp er stond,en heb me bij hun best vermaakt en door hun openhartigheid want ik werd door iedereen te woord gestaan en het leek alsof ik ze al jaren kon zo werd er met elkaar omgegaan,ik denk er serieus aan om er lid te worden,
en ik had nog wat modellen te koop die namen ze graag over echt ongelovelijk vriendelijk club,zeker een lidmaatschap waard en dit zijn clubs die er echt een show van maken op evenementen,kijk maar naar bemmel of in dortmund,dat zijn pas shows,waarom kan er in bijv de rai niet jaarlijks een modelshow worden gerealiseerd lekker centraal gelegen,
er moet meer aandacht aan shows worden gegeven,bijv een modelbouw programma op tv, ipv al die kooien en klusprogrammas ofsporten en films die wekelijks worden herhaald,dus sbs6 of wie dan ook maak eens een modelbouw programma en vooral modeltrucks om met het beste te beginnen,en het is ook zo met zo iets dat je er mensen mee bekend maakt die het nog nooit gezien hebben en voornamelijk de jeugd,anders gaan ze uit verveling rottigheid uithalen,heb ik nooit gedaan want ik had mn hobby en het is verslavend,geen tijd om rottigheid uit te lopen vreten.
het is maar een idee,we zullen zien op de tv of er iemand heeft geluisterd naar mn ideeeen,
met vriendelijke groeten markioo

Hallo Markioo,

Leuk dat we even kennis hebben gemaakt afgelopen zaterdag in Zwolle.

Nu weet je tenminste wie er bij hoort hé, als je elkaar berichtjes stuurt, dat is wel net zo prettig !

Je was trouwens gauw van je handel af zeg !!!

Ik heb de pijlwagen van jou gekocht, nou die ziet er prima uit en hij werkt ook prima, nog bedankt !!

Ja, we hebben een hele gezeliige club hé !

Modelbouwvereniging Papendrecht

Hallo Sjon,

Leuk dat je even geweest bent en dat je even kon rondrijden !

Ja, wij hebben een mooie baan hé, de mooiste baan van Nederland !!!

Hallo Marko,

Mooie foto's, SUPER !!!

Ik heb ze al gedownload via de MBVP !

Jammer dat wij elkaar gemist hebben, ik was er zaterdag en jij zondag, maar hopelijk zien wij elkaar in Bemmel !

vraagje:

de dieplader in deze afbeelding:
5.jpg

iemand een idee van welke fabrikant deze is?

mvg,
Christophe

Die is van mij.

Die is van wedico.'t is de gele van Wedico.alleen hebben wij hem rood gespoten
Deze past ook goed achter Tamiya.hij is alleen aan bijde kanten een halve centimeter korter.

Hallo Sjon,

Leuk dat je even geweest bent en dat je even kon rondrijden !

Ja, wij hebben een mooie baan hé, de mooiste baan van Nederland !!!

Ik vond het ook geweldig dat ik mocht rijden, echt super geregeld. Heb niet veel met mensen gesproken (toch een btje verlegen en onwetend denk ik) maar ben wel van plan om zsm nog eens langs te komen. Meedoen in een clubverband lijkt me helemaal super, maar ja zopals Arie al zei: het moet wel van beide kanten bevallen. ;)
Nou, op het eerste gezicht bevalt het mij dus wel!!!

Die is van mij.

Die is van wedico.'t is de gele van Wedico.alleen hebben wij hem rood gespoten
Deze past ook goed achter Tamiya.hij is alleen aan bijde kanten een halve centimeter korter.

past inderdaad mooi achter de King Hauler

Back