zwolle
hallo modeltruckers
ik ben zaterdag geweest en inderdaad het was rustig en veel die cast autootjes,maar ben gebleven omdat de modetruckclub mbvp er stond,en heb me bij hun best vermaakt en door hun openhartigheid want ik werd door iedereen te woord gestaan en het leek alsof ik ze al jaren kon zo werd er met elkaar omgegaan,ik denk er serieus aan om er lid te worden,
en ik had nog wat modellen te koop die namen ze graag over echt ongelovelijk vriendelijk club,zeker een lidmaatschap waard en dit zijn clubs die er echt een show van maken op evenementen,kijk maar naar bemmel of in dortmund,dat zijn pas shows,waarom kan er in bijv de rai niet jaarlijks een modelshow worden gerealiseerd lekker centraal gelegen,
er moet meer aandacht aan shows worden gegeven,bijv een modelbouw programma op tv, ipv al die kooien en klusprogrammas ofsporten en films die wekelijks worden herhaald,dus sbs6 of wie dan ook maak eens een modelbouw programma en vooral modeltrucks om met het beste te beginnen,en het is ook zo met zo iets dat je er mensen mee bekend maakt die het nog nooit gezien hebben en voornamelijk de jeugd,anders gaan ze uit verveling rottigheid uithalen,heb ik nooit gedaan want ik had mn hobby en het is verslavend,geen tijd om rottigheid uit te lopen vreten.
het is maar een idee,we zullen zien op de tv of er iemand heeft geluisterd naar mn ideeeen,
met vriendelijke groeten markioo