C
calimiro
Guest
hallo iedereen ik ben een beginner met rc outo weet er ook echt niets van weet iemand tips voor mij waarmee ik kan beginnen hoor graag tips van jullie

: thumbsup: dankje wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorrie voor het ongemak ik probeer echt mij best te doen. maar ik heb geen dyslexie dit is mij schrijf wijze en dan zal ik me ff voor stellen ik ben roberto ben 20 jaar en de budget is ongeveer 200 euro en ik hoop dat daar een iets leuk kan kopen.
Sorrie voor het ongemak ik probeer echt mij best te doen. maar ik heb geen dyslexie dit is mij schrijf wijze en dan zal ik me ff voor stellen ik ben roberto ben 20 jaar en de budget is ongeveer 200 euro en ik hoop dat daar een iets leuk kan kopen.
Probeer dan eens een spellingschecker te gebruiken. Die zitten standaard al in je browser en anders kun je een programma als word of iets dergelijks gebruiken.
Maar om terug te komen op je vraag, voor 200 euro zal je niet iets nieuws vinden wat goede kwaliteit is voor een beginner. Je kunt dan beter even wat door sparen.
M.v.g. Mark
het liefst wil ik een 1.8 en ik wil offroad
Dus Mezelluf, geen 1:10 onroad......
Leg er 50 euro bij en je kunt al een nieuwe Kyosho NEO vinden, leg er 100 euro bij en je hebt een HPI Trophy of een Carson Specter.
En spellingscheckers zijn geheel gratis![]()
ik wil hulp geen kritiek dankje wel allemaal doen jullie altijd zoo tegen iedereen die nieuwe is je ben hoe je ben en iedereen is andersen doet anders en jullie kennen me niet eens en gelijk oordelen terwijl ik hulp wil als jullie me dat niet kunnen geven zech het dan ff oke jullie zeiken over punte achter de zinne en hoofdletter tieft op met die dinge als je me maar berschrijpt met wat ik wil en ik ben fucking nieuwe hier kom op ik weet neit hoe het hier werk oke mij begin is niet goed dat heb iedereen wel eens
ik wil hulp geen kritiek dankje wel allemaal doen jullie altijd zoo tegen iedereen die nieuwe is je ben hoe je ben en iedereen is andersen doet anders en jullie kennen me niet eens en gelijk oordelen terwijl ik hulp wil als jullie me dat niet kunnen geven zech het dan ff oke jullie zeiken over punte achter de zinne en hoofdletter tieft op met die dinge als je me maar berschrijpt met wat ik wil en ik ben fucking nieuwe hier kom op ik weet neit hoe het hier werk oke mij begin is niet goed dat heb iedereen wel eens