wie heb een tips voor mij

• Topicstarter Topicstarter calimiro
  • Startdatum Startdatum
C

calimiro

Guest
hallo iedereen ik ben een beginner met rc outo weet er ook echt niets van weet iemand tips voor mij waarmee ik kan beginnen hoor graag tips van jullie
:D:D: thumbsup: dankje wel

Je hoeft echt geen 2 topics hiervoor te openen hoor, dat wordt in het algemeen ook niet erg gewaardeerd.

Geef even aan wat je nu zelf exact wilt. Je zit nu in het brandstof gedeelte dus ik neem aan dat je brandstof wilt.
Wat wil je precies? Offroad, onroad? Schaal?

M.v.g. Mark

oke dat wist ik niet en ja ik wil een brandsto outo hebben en het liefst wil ik een 1.8 en ik wil offroad dat is lekker zoo ver ik zien en ik kan in mij wijk kan ik meer offroad doen dankje wel ik zal volgende keer geen twee keer doen

[mod]Voor iemand van 20 mag ik een betere schrijfwijze verwachten. Ja, je zult dyslexie als excuus hebben zoals 90% van de gebruikers in het autodeel ;) maar met veel technieken zoals een spellingschecker in je browser als ook standaard regels dat zinnen met hoofdletters beginnen en eindigen met een punt kunnen/mogen voor iemand met deze "aandoening" niet genegeerd worden. Je helpt ons er mee om je beter te begrijpen en je helpt jezelf er mee in je eigen ontwikkeling en ook het krijgen van betere antwoorden.[/mod]

En de belangrijkste vraag om het plaatje compleet te krijgen, wat is je budget?

Wees wat duidelijker alstublieft, zo snappen wij er niet echt veel van.:confused:
Het zou ook geen slecht idee zijn om u eerst eens netjes voor te stellen aan ons.;)

Dank voor uw begrip.

Groetjes,
Dylan

Laatst bewerkt:
Sorrie voor het ongemak ik probeer echt mij best te doen. maar ik heb geen dyslexie dit is mij schrijf wijze en dan zal ik me ff voor stellen ik ben roberto ben 20 jaar en de budget is ongeveer 200 euro en ik hoop dat daar een iets leuk kan kopen.

Sorrie voor het ongemak ik probeer echt mij best te doen. maar ik heb geen dyslexie dit is mij schrijf wijze en dan zal ik me ff voor stellen ik ben roberto ben 20 jaar en de budget is ongeveer 200 euro en ik hoop dat daar een iets leuk kan kopen.

Zoekt u een occasie of een nieuwe?

Groetjes,
Dylan

Laatst bewerkt:

Probeer dan eens een spellingschecker te gebruiken. Die zitten standaard al in je browser en anders kun je een programma als word of iets dergelijks gebruiken.

Maar om terug te komen op je vraag, voor 200 euro zal je niet iets nieuws vinden wat goede kwaliteit is voor een beginner. Je kunt dan beter even wat door sparen.

M.v.g. Mark

Probeer dan eens een spellingschecker te gebruiken. Die zitten standaard al in je browser en anders kun je een programma als word of iets dergelijks gebruiken.

Maar om terug te komen op je vraag, voor 200 euro zal je niet iets nieuws vinden wat goede kwaliteit is voor een beginner. Je kunt dan beter even wat door sparen.

M.v.g. Mark

Dat dacht ik inderdaad ook al.

Roberto, ik denk dat ik wel nog iets staan heb voor u.;)

Zie volgende link:
2X 1/10 RC Wagens Kyosho. - Te koop | 2dehands.be

Voor meer informatie hoeft u het maar te vragen!:)

Groetjes,
Dylan

Laatst bewerkt:
het liefst wil ik een 1.8 en ik wil offroad

Dus Mezelluf, geen 1:10 onroad......

Leg er 50 euro bij en je kunt al een nieuwe Kyosho NEO vinden, leg er 100 euro bij en je hebt een HPI Trophy of een Carson Specter.

En spellingscheckers zijn geheel gratis ;)

ik wil hulp geen kritiek dankje wel allemaal doen jullie altijd zoo tegen iedereen die nieuwe is je ben hoe je ben en iedereen is andersen doet anders en jullie kennen me niet eens en gelijk oordelen terwijl ik hulp wil als jullie me dat niet kunnen geven zech het dan ff oke jullie zeiken over punte achter de zinne en hoofdletter tieft op met die dinge als je me maar berschrijpt met wat ik wil en ik ben fucking nieuwe hier kom op ik weet neit hoe het hier werk oke mij begin is niet goed dat heb iedereen wel eens

Nogmaals, meerdere keren is al aangegen dat er genoeg taalhulpmiddelen zijn om enigzins correcter Nederlands te schrijven. Je kunt boos gaan doen en schelden maar dat helpt zeker niet.

En (2e keer) nogmaals: leg er wat bij en je kunt nieuw kopen. Het voordeel van nieuw is dat je zeker niet de ellende van een ander over koopt en bij vragen en problemen weer bij de winkelier langs kan gaan.

Inderdaadbeternieuwkopendaarkomieveelverdermeescheeltechmaareenpaartientjessuccesmetdezoektocht.
P.s.
Welkom op het forum, iedereen was ooit nieuw hier.

Dus Mezelluf, geen 1:10 onroad......

Leg er 50 euro bij en je kunt al een nieuwe Kyosho NEO vinden, leg er 100 euro bij en je hebt een HPI Trophy of een Carson Specter.

En spellingscheckers zijn geheel gratis ;)

Oei, dit had ik over het hoofd gezien.. Mijn excuses hiervoor.:???:

Groetjes,
Dylan

Laatst bewerkt:
ik wil hulp geen kritiek dankje wel allemaal doen jullie altijd zoo tegen iedereen die nieuwe is je ben hoe je ben en iedereen is andersen doet anders en jullie kennen me niet eens en gelijk oordelen terwijl ik hulp wil als jullie me dat niet kunnen geven zech het dan ff oke jullie zeiken over punte achter de zinne en hoofdletter tieft op met die dinge als je me maar berschrijpt met wat ik wil en ik ben fucking nieuwe hier kom op ik weet neit hoe het hier werk oke mij begin is niet goed dat heb iedereen wel eens

En op deze manier elimineer jezelf van informatie .....:rolleyes:

Inderdaad. Lekker zo doorgaan, daar kom je vast ver mee in het leven (Not!)

Je zou ook kunnen proberen om jezelf te helpen. Probeer de zoekfunctie eens te gebruiken. De vragen die je stelt zijn al tientallen, zo niet honderden keren aan de orde geweest.

Tip: de zoekfunctie verwacht wel dat je correcte zoektermen ingeeft.

Kun je dit misschien in gebarentaal ondersteunen ? Hier is echt geen touw aan vast te knopen...

We willen helpen maar als je zulk taalgebruik bezigt dan houdt het hier op.

Back